EKA
Man sen nebija situācijas, kad EKA nestrāda.Zinu, ka
39. Laikposmā, kamēr nedarbojas kases aparāts vai kases sistēma, lietotājs veiktos darījumus uzskaita ieņēmumu uzskaites reģistrā, norādot:
* ieraksta datumu,
* kārtas numuru,
* darījuma summu (atsevišķi sadalījumā pa piemērotajām pievienotās vērtības nodokļa likmēm),
* pievienotās vērtības nodokļa summu (atsevišķi sadalījumā pa piemērotajām pievienotās vērtības nodokļa likmēm)
* un citu lietotājam nepieciešamo informāciju.
Pēc pircēja pieprasījuma noformē šo noteikumu 61.punktā minēto reģistrēto kvīti.
Reģistru uztaisīt nav problēma, bet vai ieņēmumus var uzskaitīt pēc tā reģistra un viss ?
Kad EKA atkal strādas, tos ieņēmumus tajā iesist vairs nevajag ?