Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Kļūda ziņojumā par darba ņēmēju darba ienākumiem К списку тем
Kļūda ziņojumā par darba ņēmēju darba ienākumiem
Labdien!
Atvainojos, ka visdrīzāk uzdodu jautājumu, kurš jau bijis, taču meklēšanā tādu neatradu.
Ko nozīmē kļūdas ziņojums "Tabulas "Apdrošināmi visiem valsts sociālās apdrošināšanas veidiem" rindā nr. 1 lauka "Ieturētais iedzīvotāju ienākuma nodoklis " vērtība nedrīkst būt ievadīta, ja ir norādīts obligāto iemaksu veikšanas datums", pārbaudot Ziņojumu par darba ņēmēju darba ienākumiem?
Ieturētais ienākuma nodoklis taču jānorāda.
Paldies!
Ответы (9)
Bet ko darīt, ja šī iemesla dēļ iepriekšējā mēneša ziņojumā ieturētais ienākuma nodoklis palika nenorādīts, lai gan tika pārskaitīts?
Kur norādīt precizētos darba ienākumus par iepriekšējo mēnesi, ir skaidrs, bet kā precizēt ieturēto ienākuma nodokli?
Nu kādas problēmas nokopējiet neareizo mēnesi, ierakstiet vajadzīgās IIN summas un nododiet kā precizējumu.
Un kāpēc obligāto iemaksu veikšanas datums nav jānorāda?
To norāda tikai pēc uzņēmuma līguma nevis darba līguma strādājošiem.
Pag, kurā ailē (šūnā) tad tas datums NAV jānorāda?
Automātiski izdzēsu darba ienākumu izmaksas datumu augšā virs tabulas, ievadīju aprēķināto ienākuma nodokli un saglabāju dokumentu. Kļūdas ziņojums vairs neparādījās, bet pretim darba ienākumu izmaksas datumam parādījās "0".
Taču tad vēlreiz pārlasīju savu pirmo ierakstu šeit - kļūdas ziņojumā runāts par obligāto iemaksu veikšanas datumu (tātad tabulas 10.aili), nevis darba ienākumu izmaksas datumu.
Tātad ievadīt ieturēto ienākuma nodokli sistēma atļāva bez kļūdas ziņojuma, taču par tiem datumiem vēl joprojām nav skaidrības...
Labi. Jā augšā jābūt, 10.kolonā nē.:-)
Закрыть
Краткое описание нарушения