Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Оформление бухгалтерских и товарных документов, устройства регистрации платежей. Документы, удостоверяющие сделки
Реквизиты водителя в накладной К списку тем
Luna-luna 12.03.2012 19:39
5 сообщений на сайте
5 сообщений на сайте
Ответы (8)
662 gh/rv - lkz frwbpys[ njdfhjd
Inst 13.03.2012 09:38
нет сообщений на сайте
нет сообщений на сайте
662 пр.км - для акцизных товаров
Inst 13.03.2012 09:39
нет сообщений на сайте
нет сообщений на сайте
Autopārvadājumu likums
http://www.likumi.lv/doc.php?id=36720
9. pants. Pavadzīmes saturs
(1) Ja citos normatīvajos aktos nav noteikts citādi, pavadzīmi noformē vismaz trijos eksemplāros un tos paraksta nosūtītājs un pārvadātājs. Pirmo pavadzīmes eksemplāru izsniedz nosūtītājam, otro — saņēmējam, bet trešais pavadzīmes eksemplārs paliek pie pārvadātāja.
(2) Pavadzīmi sagatavo nosūtītājs. Ja nosūtītājs vai pārvadātājs to vēlas, pavadzīmi var rakstīt katram autotransporta līdzeklim vai katra veida kravai, vai katrai kravas daļai (partijai) atsevišķi.
(3) Pavadzīmē ietveramas šādas ziņas:
1) pavadzīmes izrakstīšanas vieta un datums;
2) nosūtītāja nosaukums (vai vārds un uzvārds) un adrese;
3) pārvadātāja nosaukums (vai vārds un uzvārds) un adrese; Inst 04.02.2011 09:48
http://www.likumi.lv/doc.php?id=36720
9. pants. Pavadzīmes saturs
(1) Ja citos normatīvajos aktos nav noteikts citādi, pavadzīmi noformē vismaz trijos eksemplāros un tos paraksta nosūtītājs un pārvadātājs. Pirmo pavadzīmes eksemplāru izsniedz nosūtītājam, otro — saņēmējam, bet trešais pavadzīmes eksemplārs paliek pie pārvadātāja.
(2) Pavadzīmi sagatavo nosūtītājs. Ja nosūtītājs vai pārvadātājs to vēlas, pavadzīmi var rakstīt katram autotransporta līdzeklim vai katra veida kravai, vai katrai kravas daļai (partijai) atsevišķi.
(3) Pavadzīmē ietveramas šādas ziņas:
1) pavadzīmes izrakstīšanas vieta un datums;
2) nosūtītāja nosaukums (vai vārds un uzvārds) un adrese;
3) pārvadātāja nosaukums (vai vārds un uzvārds) un adrese; Inst 04.02.2011 09:48
Inst 13.03.2012 09:43
нет сообщений на сайте
нет сообщений на сайте
Es vados pēc loģikas - ja gribu "sadzīt pēdas" firmai, kas pazaudē vai sabojā manu preci, tad rakstu gan firmu, gan arī šoferi, lai zina, kam prasīt atbildību! Un man tas tiešām ir svarīgs moments, kaut visi likumdošanas akti pateiktu, ka nevajag šādu info!
Раньше при оформлении накладной
---------------------
правила про накладные давно отменили, теперь при оформлении документов надо пользоваться Grāmatvedības likums, а там такого требования нет.
---------------------
правила про накладные давно отменили, теперь при оформлении документов надо пользоваться Grāmatvedības likums, а там такого требования нет.
Dmitrijbo 22.03.2012 12:25
199 сообщений на сайте
199 сообщений на сайте
Pie dokumentu noformēšanas nav tikai Grāmatvedības likums, bet klāt nāk arī MK.noteikumiun citi likumi.
lasu un brīnos - vai tiešām vairs nav loģiski jādomā nemaz?
Nu atdosiet preci par 10 tkt kaut kādam pārvadātājam un viņš aizbrauks nezināmā virzienā - ko darīsiet, ja jums pat ne vārda, ne uzvārda, par parakstiem par saņemšanu pārvadāšanai nemaz nerunājot?
Domāt loģiski vajag! Pavadzīmē jābūt tādiem rekvizītiem un informācijai, kāda jūsu uzņēmuma m vajadzīgai, lai prece būtu drošībā. Kaut auto un šofera bilde!
Nu atdosiet preci par 10 tkt kaut kādam pārvadātājam un viņš aizbrauks nezināmā virzienā - ko darīsiet, ja jums pat ne vārda, ne uzvārda, par parakstiem par saņemšanu pārvadāšanai nemaz nerunājot?
Domāt loģiski vajag! Pavadzīmē jābūt tādiem rekvizītiem un informācijai, kāda jūsu uzņēmuma m vajadzīgai, lai prece būtu drošībā. Kaut auto un šofera bilde!
Nu atdosiet preci par 10 tkt kaut kādam pārvadātājam un viņš aizbrauks nezināmā virzienā :'(
Мы иногда еще и доверенность на получение товара требуем, если клиент не постоянный, или без предоплаты.
Мы иногда еще и доверенность на получение товара требуем, если клиент не постоянный, или без предоплаты.
Закрыть
Краткое описание нарушения
Закрыть