Pārdoto dāvanu karšu norakstīšana
Labdien,kādu laiciņu atpakaļ sāku strādāt uzņēmumā un nolēmu sakārtot grāmatvedības kontus, lai skaitļi būtu pārskatāmi un atbilstu patiesībai.
Problēmas īsti nav, bet gribētos zināt varbūt kāds ir sastapies ar sekojošo situāciju un var padalīties ar pieredzi:
Apmēram 2006. gadā tika pārdotas dāvanu kartes, kas tika iegrāmatotas kontā – Avansa maksājums par dāvanu kartēm.
2010.g. atlikusī summa (pēc izlietoto/izņemto karšu norakstīšanas) pārnesta uz „Norēķini par saņemtajiem avansiem”, kur tā šobrīd ir iestrēgusi, jo karšu derīguma termiņš ir beidzies un viņas jau pusotru gadu neviens nav centies izlietot.
(Visas kartes kuras pārdotas pēc tā laika ir izsekojamas un jau ir izņemtas)
Cik vien es zinu vienu reizi valdes loceklis ir atļāvis izmantot dāvanu karti pēc derīguma termiņa beigām.
Jautājumi ir sekojoši:
Vai būtu pareizi visu atlikušo summu norakstīt uz ieņēmumiem jau tagad?
Vai tomēr varētu atstāt kādu summu kontā „Avansi”, ja nu gadījumā atkal tiks atļauta dāvanu kartes izlietošana pēc termiņa beigām?
Ja atstāt kādu summu, tad kā adekvāti (lai revīzijai nerastos lieki jautājumi) aprēķināt sadalījumu starp kartēm norakstītām uz ieņēmumiem un nenorakstītām?
Paldies jau iepriekšs.