Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Оформление бухгалтерских и товарных документов, устройства регистрации платежей. Документы, удостоверяющие сделки
Pamatkapitals ka gramatoto К списку тем
57 сообщений на сайте
Ответы (16)
Sanāk, ka dibinātājs Uzņēmumu reģistrā iesniedza apzināti nepatiesu informāciju.
Izeja var būt: D2xxx K3110.
Bet statūtkapitālam ir jābūt iemaksātam! Nav svarīgi - 1 lats vai 1000 Ls.
71 сообщение на сайте
102 сообщения на сайте
Mūsdienu cilvēkam kaut kāds apliecinājums ar parakstu - "kaķim zem astes" - apliecinās visu, ko vajag.
Un vēl sūdzamies, ka mums neuzticas, ka pieprasa pārāk daudz dokumentu un tml.
D 2360 Pamatkapitāla neapmaksātās daļas
K 3110 Pamatkapitāls
Un tad apmaksa. Jūsu sitācijā šķiet, ka pamatkapitāla apmaksa notikusi skaidrā naudā uzņēmuma kasē, ja tiešām nav bankas izrakstā. Tad tā arī grāmatojiet.
D 2610 Kase
K 2360 Pamatkapitāla neapmaksātās daļas
P.s. mēdz būt, ka uzreiz pagaidu konta izrakstu banka neizsniedz, bet kad tiek pieprasīts šāds izraksts, kurā ir notikusi pamatkapitāla apmaksa, tad parasti bankas tādu izsniedz.
Ja tikai nav tā, ka UR-am ir samelots.
Dibinātāji uz dibināmās sabiedrības vārda atver bankā kontu, organizē naudas iemaksāšanu tajā un saņem no bankas komercreģistra iestādei adresētu izziņu vai citu bankas izdotu dokumentu, kas apliecina līdz dibināšanai apmaksātā pamatkapitāla lielumu.
Šā panta otro daļu var nepiemērot, ja tiek dibināta tāda sabiedrība ar ierobežotu atbildību, kas atbilst šā likuma 185.1 panta pirmajā daļā minētajām pazīmēm (sabiedrība, kuras pamatkapitāls ir mazāks par 2000 ls).
Šādā gadījumā dibinātāji apliecina pamatkapitāla apmaksu.
1727 сообщений на сайте
Dibinātāji uz dibināmās sabiedrības vārda atver bankā kontu, organizē naudas iemaksāšanu tajā un saņem no bankas komercreģistra iestādei adresētu izziņu vai citu bankas izdotu dokumentu, kas apliecina līdz dibināšanai apmaksātā pamatkapitāla lielumu.
Šā panta otro daļu var nepiemērot, ja tiek dibināta tāda sabiedrība ar ierobežotu atbildību, kas atbilst šā likuma 185.1 panta pirmajā daļā minētajām pazīmēm (sabiedrība, kuras pamatkapitāls ir mazāks par 2000 ls).
Šādā gadījumā dibinātāji apliecina pamatkapitāla apmaksu.
Tikai grāmatvedis neatrod to latu.
1727 сообщений на сайте
1727 сообщений на сайте

Nerakņāsies taču pa īpašnieka ancuka kabatām!
57 сообщений на сайте

Ja jau 2610 iegrāmatojāt, tad jau kase ir.