Nākamo periodu ieņēmumi/izdevumi HORIZON START
Vai kāds var palīdzēt..Vadoties pēc aprakstītās instrukcijas Horizon palīgā ir it kā izdarītas visas nepieciešamās konfigurācijas:
Nākamo periodu ieņēmumu/izdevumu uzskaitei nepieciešamie uzstādījumi
Pirms nākamo periodu ieņēmumu/izdevumu (NPI/I) uzskaites sākšanas, jāveic sistēmas konfigurācija.
1) Jāapraksta dokumentu tipi, kas nepieciešami uzskaites veikšanai (Sistēma -> Uzstādījumi -> Dokumentu tipi).
Jāizveido šādi tipi:
- NPI/I pozīcijas kartiņa - vismaz viens dokumenta tips izdevumiem un viens - ieņēmumiem;
- NPI/I sākuma atlikums - dokuments sākuma atlikuma ievadīšanai;
- NPI/I izveidošana - dokuments NPI/I pozīcijas nodibināšanai;
- NPI/I pārgrāmatošana - dokuments NPI/I summas perodiskai pārgrāmatošanai (norakstīšanai);
- NPI/I iekšējā kustība - dokuments NPI/I iekšējai kustībai;
- NPI/I norakstīšana - dokuments NPI/I pozīcijas slēgšanai.
2) Nomenklatūru grupām (Pamatdati -> Noliktava -> Kartiņām -> Grupas), kuras tiks izmantotas NPI/I uzskaitē, jānorāda NPI/I konti.
3) Jāpapildina apgādes/realizācijas rēķinu dokumentu tipi, kuri piedalīsies NPI/I uzskaitē. Dokumentu tipa aprakstā, lappusē "Lauku atribūti" jāpievieno vērtība Nākamo periodu pozīcijas dokumentu tips. Šī pazīme nodrošinās automātisku NPI/I pozīcijas kartiņu ģenerēšanu no Saņemtā/ Izejošā rēķina. Saņemtais rēķins tiek izmantots nākamo periodu izdevumu uzskaitei, izejošais rēķins tiek izmantots nākamo periodu ieņēmumu uzskaitei.
4) NPI/I pozīciju veidošanai var izmantot esošās pakalpojumu kartiņas vai arī ievadīt nomenklatūru/pakalpojumu sarakstā (Pamatdati -> Noliktava -> Nomenklatūras) jaunus pakalpojumus, kas atbilst NPI/I.
5) Programmā nav iekļautas speciāli NPI/I uzskaitei izveidotas sistēmas kontējumu shēmas. Dokumentu kontēšanai vajadzīgo dokumentu kontējumu shēmas ir jāpapildina lietotājam.
Viss tas ir izdarīts, bet pie izvēlnes Dokumenti - Noliktava nerādās Npī izvēlnes
Nesaprotu, tik ilgi esmu ar to noņēmusies, kāds varbūt zin, kas pa vainu?