Algu izmaksa pirms laika
Labdien!Situācija šāda. Vairāki darbinieki reizē tiek laisti ikgadējā atvaļinājumā, pēc darba likuma, pirms atvaļinājuma no kases viņiem tiek izmaksāta darba alga par iepriekšējo mēnesi (jo vēl nav pienācis algas izmaksas datums), alga par tekošo mēnesi un atvaļinājuma nauda. Bet kādu dokumentu likt kā pamatojumu šiem orderiem?
Algu sarakstu likt nevaru, jo darbinieki tajā pašā mēnesī atgriežas darbā un tur visas summas ir kopā un pēc saraksta izmaksājamā summa neatbilst nedz tai summai, ko izmaksā pirms atvaļinājuma, nedz tai, ko izmaksās pēc atvaļinājuma. Ja summas pārbauda ar kalkulatoru, tad ir skaidrs kas un kad ir izmaksāts, bet šķirstot dokumentus skaidrības nav...
Lūdzu palīdziet.
Paldies.