Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Preču atgriešana, dok. noformēšana К списку тем
Preču atgriešana, dok. noformēšana
Labdien,
Dzīvē ir redzēti dažnedažādi varianti, tāpēc gribētu dzirdēt Jūsu viedokli un pieredzi par dokumentu noformēšanu dažādos preču atgriešanas gadījumos un kurai no iesaistītajām pusēm šie dokumenti būtu jāgatavo.
Klients nopērk preci ar pārskaitījumu un daļu pēc laika atgriež. Mēs kā pārdevējs tam piekrītam. Kādu dokumentu un kurš raksta? Ņemam vērā, ka klients var būt arī privātpersona, kas atgriešanas pavadzīmi nerakstīs...
Lai atvieglotu dzīvi klientam, mēs parasti klientam izrakstam kredītrēķinu. Savukārt mūsu lietuviešu sadarbības partneri šādi nepraktizē un ja mēs viņiem vēlamies atgriezt preci, viņi pieprasa dokumentu ar nosaukumu debetrēķins.
Kāds jūsuprāt būtu pareizākais variants?
Ответы (4)
Mūsu valstī jānoformē dokumenti atbilstoši mūsu valsts likumdošanai,
Šaubu nav
Un šajā gadījumā, kādi tie būtu?
Es personīgi tā īsti nesaprotu, kas sadarbības partnerim kaut ko atvieglo, un kas savukārt apgrūtina.
Anda jau rakstīja - dokumenti jānoformē atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Manā gadījumā nerealizēto preču atpakaļ sūtīšana tiek noformēta ar pavadzīmi.
PVN deklarācijā attiecīgi šos darījumus iekļaujot korekciju rindā. Tikko kā bija līdzīga diskusija.
Kredītrēķinu izrakstīt visu laiku bija pieņemts saistībā ar pakalpojumiem.
Ņemot vērā, ka dzīvē viss plūst un viss mainās, tagad dokumentu var nosaukt pēc sirds patikas, taču darījuma būtību tas nemaina.
Man arī ir pavadzīme, obligāti norādot->>preču atgriešana.
Закрыть
Краткое описание нарушения