Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Rēķini
Labdien!
Ņemos ar IK MUN, PVN nemaksāju, ir interneta veikals.
Cilvēks pasūta preces ar piegādi - izrakstu Avansa Rēķinu.
Cilvēks samaksā par precēm un piegādi - izrakstu Pavadzīmi.
Pavadzīmē ir praktiski viss tas pats kas Avansa Rēķinā, tik klāt nāk divas ailītes:
Kas, cik, kad veicis apmaksu un saimnieciskā darījuma veids.
Visu rakstu uz excel un ar vien apgrūtinošāk tas sāk palikt.
Sāku domāt varbūt varu iztikt ar vienu kaut kādu rēķinu, teiksim nosaukt to par Rēķins-pavadzīme kuru izrakstu pie preču pasūtīšanas un viss.?
Ответы (11)
Varbūt kāds palīdzēs šo jautājumu atrisināt par atlīdzību?
Manuprāt, atlīdzība šeit nelīdzēs.
Ja vēlaties saņemt priekšapmaksu, ir nepieciešams Avansa rēķins.
Ja preces tiek piegādātas, pavadzīme ir nepieciešama.
Citāda grāmatvedības uzskaite pagaidām vēl nav izdomāta.
Vai Jūs to darāt, izmantojot XLS vai kā citādi - tā jau ir Jūsu darīšana - atkarībā no Jūsu zināšanām, no finansiālajām iespējām (grāmatvedības uzskaites programmas vai speciālas programmas iegāde) utt.
Visu rakstu uz excel un ar vien apgrūtinošāk tas sāk palikt.
Bez grāmatvedības programmas arī būs grūti.
Ja, internetā iegādājoties, preci, pircējs veic avansa maksājumu, un prece tiek piegādāta tikai pēc maksājuma saņemšanas, tad grāmatvedībā veicamas šādas darbības:
1. ja arī pirms avansa maksājuma saņemšanas ir izrakstīts nodokļa rēķins, tas nav jāiegrāmato
2. kad avansa maksājums faktiski tiek saņemts norēķinu kontā, jāiegrāmato saņemtais avanss
3. kad tiek uzsākta preces piegāde, to noraksta no noliktavas uzskaites un saņemto avansa maksājumu atzīst ieņēmumos.
выписывать накладную на дату прихода денег и сразу закрывать оплату
сэкономите на движениях ))
Sāku domāt varbūt varu iztikt ar vienu kaut kādu rēķinu, teiksim nosaukt to par Rēķins-pavadzīme kuru izrakstu pie preču pasūtīšanas un viss.?
а если оплата не поступит? кредитный?
Grāmatvedību taisu vienkāršā ieraksta sistēmā.
Cilvēki preces saņem pa pastu un atpakaļ parakstītu pavadzīmi nesaņemu.
Ja tie abi rēķini (avansa rēķins un pavadzīme) ir tik vienādi tad pircējam (fiziska persona) nav nekāda starpība kāds papīrs viņam tiek uz rokas, ja reiz tur visa info ir iekļauta.
Jautājums ir tik ko likums atļauj darīt un ko nē? Vai man vajag bezjēdzīgi krāt praktiski divus vienādus papīrus?
Vai nevar to papīru nosaukt par "Avansa rēķins - Pavadzīme" un kad pasūta izsniedzu šo un kad nosūtu preci pievienoju to pašu?
Vai nevar to papīru nosaukt par "Avansa rēķins - Pavadzīme" ...
Domāju, kas nē. Avanss ir avanss.
Iespējams, ka varat saukt vienkārši "Pavadzīme".
Un tad - ja neapmaksā, neko nesūtīt un šo pavadzīmi negrāmatot.
Kaut kā tā.
Jā, es arī piekrītu Aivaram, Jūs tāpat reģistrējat ieņēmumus un izdevumus pēc kases principa.
Pavadzīme jau laikam ar īsti nebūs korekti.
Pircējs pasūtot preci saņemtu Pavadzīmi, lai veiktu apmaksu par pirkumu...
Varētu saukt par "Rēķins-Pavadzīme" vai vienkārši "Rēķins" un to pašu rēķinu saņemtu ar pasūtīto preci.
Kam man vispār papīru ko sauc par "Pavadzīme"?
Šis jautājums man ļoti sāp.
Varbūt kāds par saprātīgu ciparu varētu noskaidrot kā drīkst rīkoties un kā man rīkoties?
Tagad taču nav vairs reglamentēts, kā dokumentu nosaukt.
Galvenais, lai dokumentā būtu visi nepieciešamie rekvizīti.
Kāpēc gan nedrīkstētu apmaksāt pavadzīmi pirms preču saņemšanas? Tas tā notiek visai bieži. Nekā pretlikumīga tajā nav.
Ja gribat, sauciet "Rēķins-Pavadzīme", no tā nekas nemainīsies.
Manuprāt, Jūs radāt sev grūtības, lai būtu ko pārvarēt.
Paldies, tad tā arī darīšu.
Закрыть
Краткое описание нарушения