Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Atgriezta nauda no First Data par kļūdainu darījumu. К списку тем
Atgriezta nauda no First Data par kļūdainu darījumu.
Labdien!
Pardevēja vienas preces vieta EKA čekā izsita 2. preces. Darījums notika ar norēķinu karti. Uzrakstīts iesniegums First Data kura naudu atgrieza pircēja kontā.
First Data mēneša izdrukā šī summa parādās ar mīnuss zīmi.
Tas tagad nozimē ka man par šo summu jāsamazina realizācija un jālabo Z.atskaitesdati.
Kā ar nedzēšamo atmiņu? Reāli tā prece palika pie mums un mēs viņu pārdevām citam pircējam,
Kādam tā ir gadījies?
Ответы (13)
Man tā nav gadījies.
Pirkumu vajadzēja anulēt.
Pārdevējām tāda ābece bija jāzina.
Z atskaites datus labot nav paredzēts.
Tur jau ir tā lieta, ka Z.atskaitinevar labot.
Tā summa man "karājas gaisā" tagad.Bankaieskaitīts mazāk nekā ir POS termināla atskaitē.
Anulējiet taču pirkumu un beidziet "cepties".
Kādreiz VID konsultanti man ieteica Z atskaites datus, ja gadās vajadzība labot, pēc tam var ar " grāmatvedības izziņu" kur paskaidro visu situāciju un veic nepieciešamos kontējumus. Galvenais, lai 3.personasaprastu, kāpēc Z atskaitē ir vieni dati, bet grāmatvedībā citi.
Kādreiz VID konsultanti man ieteica Z atskaites datus, ja gadās vajadzība labot, pēc tam var ar " grāmatvedības izziņu" kur paskaidro visu situāciju un veic nepieciešamos kontējumus. Galvenais, lai 3.personasaprastu, kāpēc Z atskaitē ir vieni dati, bet grāmatvedībā citi.
Nu gan melšat niekus!
Man ir gadījies gan rakstīt tādas izziņas, ja pārdevējas nejauši kredītkaršu naudu EKA iesit skaidras naudas nodaļā, vai otrādi. Un pašas to uzreiz nepamana.
Tas ir pavisam kas cits - no vienas sekcijas kādu summu pārcelt uz citu sekciju.
Jautājuma autorei ir cits gadījums. Viņai "karājas gaisā".
Nekas nevar "karāties", visām summām jābūt savās vietās.
Vai ar tādu grāmatvedības izziņu, sakontējot skaitļus nedrīkst salikt atpakaļ vietās? bija gadījums, kad 2reiz no klienta kartes noņēma naudu ( POS termināli arī reizēm ģļuko" ) , tika atgriezta nauda atpakaļ pircējam no mūsu bankas konta un es visu sakontēju atpakaļ, paskaidrojot, kāpēc EKA GT nesakrīt ar grāmatvedības datiem konkrētā mēnesī.
Es ar izziņu tiešām samazinātu ieņēmumus, samazinātu ienākušo naudu kontā un norakstīto izmaksās it kā pārdoto preci atgrieztu atpakaļ noliktavā. Varbūt man to vieglāk ir darīt, jo strādāju ļoti mazā firmā un grāmatvedība nav datorizēta. Paīpŗs jau pacieš visu
Grāmatvedībā "it kā" nu gan nekādā ziņā neder!
Nav labais tonis mācīt citiem šādas muļķības.
Pirkums ir jāanulē.
Citādi sanāk pēc Jūsu padoma "it kā" katrs sāks "samazināt ienākušo naudu kontā un norakstīt to izmaksās it kā pārdoto preci atgrieztu atpakaļ noliktavā".
Arī Jums silti iesaku nekad tā nedarīt!
Tas var beigties visai bēdīgi. Ticiet man!
Bet ja kļūda atklājas tikai otrā dienā? Man tiešām tādas otrā dienā atklātas kļūdas VID meitenes ļāva labot ar izziņu. Jo pārdevējas nezināja, kā rīkoties, kad kasē tekošās dienas ieņēmumi bija kādi 20,00 EUR un būtu jāanulē iepriekšējās dienas kļūda daudz lielākā summā. Nobijās, ka EKA dienas Z būs mīnusi. Un tāpēc ar izziņu salabojām. Ko Z atskaite būtu parādījusi, anulējot otrā dienā lielāku summu par dienas ieņēmumiem?
Tikko vēl, FIRST DATA atsūtīja, ka Somijas pilsonis iesūtījis vieņiem starptautisku reklamāciju par darijumu kas noticis 12.07 viņam banka 2.reiznoskaitījusi par vienu un to pašu pirkumu naudu.
Mums paradās viens darijums anulēts, otrs veikts.
Закрыть
Краткое описание нарушения