Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Клуб (вопросы, пожелания, мнения)
Пожелание! К списку тем
Ответы (22)
А что обязывает оформлять
Договор согласно Noteikumam par gr. требуется, а акт добровольно зачем?
акт приемки сдачи работы бухгалтера за отчетно таксационный период
?
Договор согласно Noteikumam par gr. требуется, а акт добровольно зачем?
3. Klienta pienākumi un atbildība
3.1. KLIENTS apņemas:
3.1.1. šā Līguma darbības nodrošināšanai nodot IZPILDĪTĀJA rīcībā visu nepieciešamo informāciju, grāmatvedības pirmdokumentus, ne retāk kā vienu (1) reizi nedēļā, bet taksācijas mēneša pēdējās nedēļas finanšu dokumentāciju iesniegt līdz nākamā mēneša 5.datumam
3.1.2. nodrošināt IZPILDĪTĀJAM darbu šajā Līgumā noteikto pakalpojumu izpildes kvalitatīvai veikšanai;
3.1.3. norēķināties ar IZPILDĪTĀJU par padarīto darbu termiņos un kārtībā, kā tas paredzēts šajā Līgumā;
3.1.4. ka IZPILDĪTĀJAM visa sniegtā informācija ir un būs pilnīga, patiesa un pēc apjoma un satura atbilstoši Latvijas Republikā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, kā arī atbilstoši IZPILDĪTĀJA prasībām;
3.1.5. Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu noteiktajā kārtībā veikt visu noteikto uzskaites žurnālu un dokumentu aizpildīšanu un glabāšanu savā juridiskajā adresē vai struktūrvienības adresē (pavadzīmes, rēķini, EKA, u.c. uzskaites žurnāli, kuru atrašanās vieta noteikta KLIENTA juridiskā adrese vai struktūrvienības adrese);
3.1.6. iesniegt paša sastādītu autotransporta izmantošanas ceļazīmi, kas tiek pievienota grāmatvedības finanšu dokumentiem kā attaisnojuma dokuments degvielas izlietojumam. Ceļazīme noformējama atbilstoši Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu prasībām un tajā jāatspoguļo attaisnojuma dokumentam nepieciešamie obligātie rekvizīti.
3.2. KLIENTS ir atbildīgs bezstrīdus kārtībā par visiem zaudējumiem, kas nodarīti IZPILDĪTĀJAM, KLIENTA kļūdu, bezdarbības vai nevīžības dēļ.
3.1. KLIENTS apņemas:
3.1.1. šā Līguma darbības nodrošināšanai nodot IZPILDĪTĀJA rīcībā visu nepieciešamo informāciju, grāmatvedības pirmdokumentus, ne retāk kā vienu (1) reizi nedēļā, bet taksācijas mēneša pēdējās nedēļas finanšu dokumentāciju iesniegt līdz nākamā mēneša 5.datumam
3.1.2. nodrošināt IZPILDĪTĀJAM darbu šajā Līgumā noteikto pakalpojumu izpildes kvalitatīvai veikšanai;
3.1.3. norēķināties ar IZPILDĪTĀJU par padarīto darbu termiņos un kārtībā, kā tas paredzēts šajā Līgumā;
3.1.4. ka IZPILDĪTĀJAM visa sniegtā informācija ir un būs pilnīga, patiesa un pēc apjoma un satura atbilstoši Latvijas Republikā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, kā arī atbilstoši IZPILDĪTĀJA prasībām;
3.1.5. Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu noteiktajā kārtībā veikt visu noteikto uzskaites žurnālu un dokumentu aizpildīšanu un glabāšanu savā juridiskajā adresē vai struktūrvienības adresē (pavadzīmes, rēķini, EKA, u.c. uzskaites žurnāli, kuru atrašanās vieta noteikta KLIENTA juridiskā adrese vai struktūrvienības adrese);
3.1.6. iesniegt paša sastādītu autotransporta izmantošanas ceļazīmi, kas tiek pievienota grāmatvedības finanšu dokumentiem kā attaisnojuma dokuments degvielas izlietojumam. Ceļazīme noformējama atbilstoši Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu prasībām un tajā jāatspoguļo attaisnojuma dokumentam nepieciešamie obligātie rekvizīti.
3.2. KLIENTS ir atbildīgs bezstrīdus kārtībā par visiem zaudējumiem, kas nodarīti IZPILDĪTĀJAM, KLIENTA kļūdu, bezdarbības vai nevīžības dēļ.
2. Izpildītāja pienākumi un atbildība
2.1. IZPILDĪTĀJS apņemas:
2.1.1. veikt grāmatvedības pakalpojumus – nodrošināt KLIENTA ieņēmumu un izdevumu iegrāmatošanu grāmatvedības reģistros pa pārskatu periodiem, saskaņā ar IZPILDĪTĀJAM iesniegtajiem KLIENTA finanšu dokumentiem;
2.1.2. uzglabāt, pie sevis, visus uz grāmatvedības apstrādi no KLIENTA saņemtos dokumentus ar pilnu Latvijas Republikā spēkā esošajos normatīvajos aktos noteikto pilnvarotās personas atbildību;
2.1.3. darbu veikt atbilstoši Latvijas Republikas likumam „Par grāmatvedību”, Ministru kabineta noteikumiem, Valsts ieņēmumu dienesta normatīvajiem dokumentiem un citiem spēkā esošajiem grāmatvedības uzskaiti reglamentējošiem dokumentiem;
2.1.4. rīkoties kā KLIENTA pilnvarotā persona visās valsts, pašvaldības un citās iestādēs tikai grāmatvedības funkciju pildīšanā;
2.1.5. sniegt mutiskās konsultācijas grāmatvedības nodokļu aprēķināšanas un citos ar grāmatvedību saistītajos jautājumos;
2.1.6. atsevišķos gadījumos konsultācijas grāmatvedības jautājumos un brīdinājumus par grāmatvedības normu pārkāpumiem (attaisnojuma dokumentu neprecīza noformēšana un tml. jautājumi) KLIENTAM iesniegt rakstiskā veidā;
2.1.7. atbildēt tikai par KLIENTA iesniegto finanšu dokumentu savlaicīgu apstrādi datorprogrammā un Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu noteiktajā kārtībā noteikto atskaišu sagatavošanu, nodrošinot grāmatvedības funkciju veikšanu, ja KLIENTS šajā Līgumā noteiktajos termiņos izpildījis savus pienākumus.
2.2. IZPILDĪTĀJS nav atbildīgs par sekām, kas radušās informācijas sniegšanas rezultātā vai, ja KLIENTS neizpilda rakstiskas vai mutiskas IZPILDĪTĀJA rekomendācijas.
2.3. IZPILDĪTĀJS nenes atbildību par autotransporta izmantošanas ceļazīmju neesamību, ja KLIENTS nav iesniedzis to IZPILDĪTĀJAM kopā ar taksācijas mēneša grāmatvedības pirmdokumentiem šā Līguma 3.1.1.punktā noteiktajos termiņos.
2.4. IZPILDĪTĀJS nenes atbildību par grāmatvedības attaisnojuma pirmdokumentu neprecīzas noformēšana
2.1. IZPILDĪTĀJS apņemas:
2.1.1. veikt grāmatvedības pakalpojumus – nodrošināt KLIENTA ieņēmumu un izdevumu iegrāmatošanu grāmatvedības reģistros pa pārskatu periodiem, saskaņā ar IZPILDĪTĀJAM iesniegtajiem KLIENTA finanšu dokumentiem;
2.1.2. uzglabāt, pie sevis, visus uz grāmatvedības apstrādi no KLIENTA saņemtos dokumentus ar pilnu Latvijas Republikā spēkā esošajos normatīvajos aktos noteikto pilnvarotās personas atbildību;
2.1.3. darbu veikt atbilstoši Latvijas Republikas likumam „Par grāmatvedību”, Ministru kabineta noteikumiem, Valsts ieņēmumu dienesta normatīvajiem dokumentiem un citiem spēkā esošajiem grāmatvedības uzskaiti reglamentējošiem dokumentiem;
2.1.4. rīkoties kā KLIENTA pilnvarotā persona visās valsts, pašvaldības un citās iestādēs tikai grāmatvedības funkciju pildīšanā;
2.1.5. sniegt mutiskās konsultācijas grāmatvedības nodokļu aprēķināšanas un citos ar grāmatvedību saistītajos jautājumos;
2.1.6. atsevišķos gadījumos konsultācijas grāmatvedības jautājumos un brīdinājumus par grāmatvedības normu pārkāpumiem (attaisnojuma dokumentu neprecīza noformēšana un tml. jautājumi) KLIENTAM iesniegt rakstiskā veidā;
2.1.7. atbildēt tikai par KLIENTA iesniegto finanšu dokumentu savlaicīgu apstrādi datorprogrammā un Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu noteiktajā kārtībā noteikto atskaišu sagatavošanu, nodrošinot grāmatvedības funkciju veikšanu, ja KLIENTS šajā Līgumā noteiktajos termiņos izpildījis savus pienākumus.
2.2. IZPILDĪTĀJS nav atbildīgs par sekām, kas radušās informācijas sniegšanas rezultātā vai, ja KLIENTS neizpilda rakstiskas vai mutiskas IZPILDĪTĀJA rekomendācijas.
2.3. IZPILDĪTĀJS nenes atbildību par autotransporta izmantošanas ceļazīmju neesamību, ja KLIENTS nav iesniedzis to IZPILDĪTĀJAM kopā ar taksācijas mēneša grāmatvedības pirmdokumentiem šā Līguma 3.1.1.punktā noteiktajos termiņos.
2.4. IZPILDĪTĀJS nenes atbildību par grāmatvedības attaisnojuma pirmdokumentu neprecīzas noformēšana
2.4. IZPILDĪTĀJS nenes atbildību par grāmatvedības attaisnojuma pirmdokumentu neprecīzas noformēšanas sekām, kurus apstrādei iesniedzis KLIENTS.
2.5. IZPILDĪTĀJS nenes atbildību par Valsts ieņēmumu dienestam iesniedzamo atskaišu termiņu neievērošanu, ja KLIENTS nav izpildījis 3.1.1.punktaun 3.1.4.punktaprasības.
2.6. IZPILDĪTĀJS nesedz pārbaudēs un auditos uzlikto administratīvo sodu KLIENTAM:
2.6.1. ja pārkāpums noticis KLIENTA nelikumīgu darījumu veikšanas dēļ tīši vai netīši;
2.6.2. ja KLIENTS nav pildījis šā Līguma 3.1.5.punktā un 3.1.6.punktā noteiktos pienākumus;
2.6.3. ja KLIENTA savlaicīgi neiesniegto grāmatvedības finanšu dokumentu dēļ, IZPILDĪTĀJS nav paspējis kvalitatīvi tos apstrādāt un veikt nepieciešamos iegrāmatojumus grāmatvedības datorprogrammā;
2.6.4. ja KLIENTS ir mutiski sniedzis neprecīzu informāciju, kuras dēļ konstatēts Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārkāpums.
2.5. IZPILDĪTĀJS nenes atbildību par Valsts ieņēmumu dienestam iesniedzamo atskaišu termiņu neievērošanu, ja KLIENTS nav izpildījis 3.1.1.punktaun 3.1.4.punktaprasības.
2.6. IZPILDĪTĀJS nesedz pārbaudēs un auditos uzlikto administratīvo sodu KLIENTAM:
2.6.1. ja pārkāpums noticis KLIENTA nelikumīgu darījumu veikšanas dēļ tīši vai netīši;
2.6.2. ja KLIENTS nav pildījis šā Līguma 3.1.5.punktā un 3.1.6.punktā noteiktos pienākumus;
2.6.3. ja KLIENTA savlaicīgi neiesniegto grāmatvedības finanšu dokumentu dēļ, IZPILDĪTĀJS nav paspējis kvalitatīvi tos apstrādāt un veikt nepieciešamos iegrāmatojumus grāmatvedības datorprogrammā;
2.6.4. ja KLIENTS ir mutiski sniedzis neprecīzu informāciju, kuras dēļ konstatēts Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārkāpums.
Похоже, "Праздник бухгалтера" опять превратился в очередную "страшилку", после которой у бухгалтеров прекратился спокойный сон!
Ничего себе "праздник"!
Как хорошо, что я на него не ходил. Сплю, как младенец!
Ничего себе "праздник"!
Как хорошо, что я на него не ходил. Сплю, как младенец!
Похоже, "Праздник бухгалтера" опять превратился в очередную "страшилку", после которой у бухгалтеров прекратился спокойный сон!
Ничего себе "праздник"!
Как хорошо, что я на него не ходил. Сплю, как младенец!
Ничего себе "праздник"!
Как хорошо, что я на него не ходил. Сплю, как младенец!
Es arī jūtos samērā labi.
Похоже, "Праздник бухгалтера" опять превратился в очередную "страшилку", после которой у бухгалтеров прекратился спокойный сон!
Ничего себе "праздник"!
Как хорошо, что я на него не ходил. Сплю, как младенец!
Ничего себе "праздник"!
Как хорошо, что я на него не ходил. Сплю, как младенец!
Намальный Праздник! Всё как обычно! Булки, кофе-чай, вино и лотерея. В перерывах между всем этим что-то там рассказывали....
Праздник - уже 17 раз, а народу тыща.
Значит это кому-то надо.
Можно и без Праздника, конечно, но тогда не удивляйтесь, что досередины года на форуме будут спрашивать: а какой в этом году необлагаемый минимум
И никаких страшилок там не было, тем более, что не ходил (потому что - потому)
Значит это кому-то надо.
Можно и без Праздника, конечно, но тогда не удивляйтесь, что досередины года на форуме будут спрашивать: а какой в этом году необлагаемый минимум
И никаких страшилок там не было, тем более, что не ходил (потому что - потому)
Как же?! Последняя часть как раз и впечатлила.
Алкоголь в перерывах не употребляла. А надо было
Спасибо организаторам за познавательное мероприятие!
Алкоголь в перерывах не употребляла. А надо было
Спасибо организаторам за познавательное мероприятие!
Алкоголь в перерывах не употребляла. А надо было
Мы тоже не употребляли. Тот алкоголь употреблять лучше не надо
Можно и без Праздника, конечно, но тогда не удивляйтесь, что досередины года на форуме будут спрашивать: а какой в этом году необлагаемый минимум
чо опять? я не выдержу
Из всех праздников только на одном не была- и то потому что заболела,По-моему так здорово, что есть такая бухгалтерская тусовка ! А то за рутиной ежедневной временами чувствуешь,что извилины последние высыхают...Да и знакомых повстречать здорово !
Да изменений много- но по-моему это уже стало традицией- перед новым годом какие-то сырые изменения принимать- уже пора привыкнуть !!!
Да и бухи-народ не пужливый вообще-то...
Я вот что хотела спросить-- я вопросик задавала , обещали потом ответить- а как зайти на конференцию и посмотреть- забыла нафиг.Старость не радость.Может кто подскажет ?
Да изменений много- но по-моему это уже стало традицией- перед новым годом какие-то сырые изменения принимать- уже пора привыкнуть !!!
Да и бухи-народ не пужливый вообще-то...
Я вот что хотела спросить-- я вопросик задавала , обещали потом ответить- а как зайти на конференцию и посмотреть- забыла нафиг.Старость не радость.Может кто подскажет ?
Старость не радость
Nekad par sevi nevajag teikt ''cтарость'', bet kļuvu mazliet izklaidīga, kā nekā daudz darba
Japaina 14.02.2017 19:40
10269 сообщений на сайте
10269 сообщений на сайте
Закрыть
Краткое описание нарушения
Закрыть