Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Rēķinu digitalizēšana
Sveiki!
Vai esat kādreiz izmantojuši rēķinu digitalizēšanu?
Varbūt ir kādi ieteikumi?
Ответы (6)
Iegūt digitalizētu rēķinu nozīmē izgūt rēķina metadatus no papīra vai PDF rēķina. Parasti rēķinu digitalizācija tiek nodota ārpakalpojumā uzņēmumam, kas specializējas šādu pakalpojumu sniegšanā. Pakalpojuma sniedzējs pēc papīra rēķina skenēšanas un/vai PDF rēķina saņemšanas, ar specializētu programmatūru veic automātisku datu atpazīšanu. Pēc tam profesionāls digitalizācijas speciālists pārbauda atpazītos datus atbilstoši rēķina attēla informācijai. Ja iesūtītais rēķins nav sagatavots atbilstoši likumdošanas noteikumiem un/vai trūkst kāda būtiska informācija, rēķins tiek aizsūtīts atpakaļ rēķina sūtītājam ar lūgumu to izlabot.
Vai tiešām mūsdienās ir tik ļoti jāčīkājās ar PDFiem un tik maz uzņēmumu piedāvā XML?
Vairāk interesē ko domājat par šādu pakalpojumu? Vai ir izmantots Tabitas pieminētais ārpakalpojums..?
Vai ir ērti?
Un vai tiešām atsūta pareizus rēķinus?
Un kā vispār ar datu drošību, sūtot šādu informāciju citam uzņēmumam?
Ir bijusi saskare ar kompāniju Fitek, kas nodarbojas ar šāda pakalpojuma sniegšanu. Pie liela apjoma protams kļūdas gadās, tas ir tikai cilvēcīgi, jo tā atpazīšana jau arī tiek apmācīta. Katrs jauns gadījums (piegādātājs vai prece vai jauna rēķina forma) var radīt kļūdas. Un arī Fitek ir kļūdas, bet tas ir mazs procents. Cilvēkam ir lielāka iespēja kļūdīties.
Datu drošība ir atrunāta līgumā. Kā ir faktiski? Atliek uzticēties līgumam vai sūtīt savu auditoru pie viņiem kas to nokontrolē.
Par fitek esmu dzirdējusi, ir vēl kaut kas līdzīgs ..?
Закрыть
Краткое описание нарушения