Manā praksē tas ir n-tas reizes mainījies. Sākotnēji, lai pieslēgtu EDS, dokumentus varēja vienkārši nosūtīt pa pastu. Vēlāk prasīja kādam nākt personiski, uzrādot personu apliecinošu dokumentu.
Piemēram, ja es no sava grāmatveža profila nosūtīju ieskanētu pilnvaru, to nepieņēma, bija vai nu jānosūta no amatpersonas EDS profila, vai jaatved personiski. Vienreiz man tas tā apnika, ka turpmāk es pilnvaras sagatavoju beztermiņa
Bet lai pieslēgtu uzņēmumu, tas neder. Ja valdes loceklis ir rezidents, kam ir vietējās bankas internetbanka, nav problēmu, no viņa EDS var iesniegt ieskanētu pilnvaru. Bet tieši martā man vajadzēja pieslēgt uzņēmumu, kam valdes loceklis un dibinātājs ir Nīderlandes pilsonis. No mana profila atmeta atpakaļ, es zvanīju un prasīju, ko lai dara, jo neviens no variantiem neder - viņš nevar pandēmijas laikā iesniegt personiski (un VID arī nevienu nepieņēma), viņam nav Latvijas internetbankas vai Latvijas elektroniskā paraksta. Man ieteica sūtīt pa pastu,,, Tā izdarījām un uzņēmumu pieslēdza. Nupat pieslēdza vēl vienu klientu, kur valdes loceklis ir no Vācijas. Galu galā, ja tā būtu kāda krāpniecība, tad mani dati taču VID ir un es būšu atrodama.