Es teiktu, ka pat ja programma to izdara "ar pāris klikšķiem" (visbiežāk naudas plūsmu tomēr ir manuāli jākoriģē), tad par to NAV jāstāsta vadībai.
Viņiem jau tā bieži liekas, ka grāmatveži neko nedara, tikai nospiež pāris klikšķus
"Pieteicās" asociācijas ar pasenu anekdoti par kādu profesionālu autoMeistaru cienījamos gados (tāda kā Odesas versijas "adaptācija" / "integrācija" aktuālajā tēmā): Vienam aumež turīgam biznesmenim pēkšņi ienākas problēma ar šamā ekskluzīvo superlimuzīnu - "bilde ir, bet skanas nav", glaunais autiņš nerūc un nekustās ne no vietas. Saimnieks problēmas risināšanā iesaistījis pašus ūberkrutākos autoservisus, kur ekskluzīvais autiņš tapis testēts ar visgudrākajām diagnostikām, vismodernākajās iekārtās (par atbilstošu "samērīgu atlīdzību", protams). Bet, diemžēl, "čiks vien sanācis" (Gluži likumsakarīgi, cita starpā, jo – pat viskrutākās tehnoloģijas / VIP-apkalpošana visadvancētākajos "biznesa klases" servisos ir nekas cits, kā vien "augsta līmeņa (?) širpotrebs", tipiska masu produkcija / attiecīga standarta pakalpojums klientu plūsmas apkalpošanai.) Tad turīgajam biznesmenim ieteikuši kādu visnotaļ respektējamu Meistaru, kas bijis zināms un pienācīgi respektēts ar savu perfekto kvalifikāciju un "ilgtspējīgo" unikālo pieredzi, kā arī ar spēju atrisināt (gandrīz) jebkuru problēmu, kas iepriekšminētajiem cunftes kolēģiem izrādījusies "ne pa zobam". Ekskluzīvā limuzīna īpašnieks sazinājies ar šo Meistaru, solot maksāt jebkuru cenu par "dzīvības iepūšanu" pamirušajā supervāģī.
(skat.turp.)