Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Grāmatveža darbs dzīvokļa biedrībā-realitāte? К списку тем
Grāmatveža darbs dzīvokļa biedrībā-realitāte?
Mūsu dzīvokļu mājas entuziasti grib dibināt dzīvokļu biedrību un lūdz mani kļūt par valdes locekli un vest grāmatvedību bez darba samaksas. Esmu ar mieru kaut ko darīt mājas labā, kur ir 45 dzīvokļi, tomēr gribu saprast, vai tas nebūs par daudz prasīts, jo ir mājās 2 skolnieki+ pamatdarbs Cik realitātē daudz darba ir šādam vienas mājas biedrības grāmatvedim? Ar kādām problēmām jāsastopas? Man nav pieredzes ar biedrībām.
Cik apmēram maksātu šāds ārpakalpojums, ja nepiekritīšu?
Būšu pateicīga par jebkuru pieredzi.
Ответы (37)
как то вы упустили, что вы еще и член правления
Jā, tas arī, bet vairāk šoreiz interesē grāmatvedības apjoms, jo valdes locekļi kopā būs 3 cilvēki.
Воглавить биедрибу - получить головную боль. Претензий будет много - благодарности мало. Все отдыхают, а Вы работаете без вознаграждения... зачем? Что ждут от бухгалтера? Вы будете выставлять счета? Следить за их оплатой? Разбираться с недовольными жильцами?
Klepa, paldies!
Varu vēl daudz ko pievienot klāt
ir pieredze
Ar kādu programmu Jūs strādājāt?
Ar kādu programmu Jūs strādājāt?
Domāju, ka biedrībai un Zalktis derēs.
Bez atlīdzības un 45 dzīvokļi - manuprāt ķēpa liela. Man ir DZĪKS ar 18 dzīvokļiem un tad jau ir problēmas, jo ir brīvdomātāji. Tajā visā vislielākais laika patēriņš ir tieši rēķinu sagatavošanai - ja ir vairāki pakalpojumu sniedzēji, kas adresēs savus rēķinus biedrībai, tad tas viss jāsadala pa dzīvokļiem, skaitātāju rādījumiem utt. Droši vien, ka Zalktis labs tādai uzskaitei, es rēķinus gatavoju pašas izveidotā excel formā. Pēc tam grāmatoju grāmatvedības programmā. Nu un tad kāds var sākt iedomāties, ka esiet vainīga pie īpašnieku vai īrnieku maksāšanas disciplīnas. Būs tā, kā jau augstāk min Klepa
Sandra48, ļoti liels Paldies, vērtīgi palasīt reālu pieredzi.
Laikam jau saprotu, ko darīšu
Varbūt kāds var aptuveni minēt, kāda cena būtu paņemt grāmatvedības pakalpojumu no malas?
Laikam jau saprotu, ko darīšu
Varbūt kāds var aptuveni minēt, kāda cena būtu paņemt grāmatvedības pakalpojumu no malas?
No sākuma vajag saprast ko jādara. Kā saprotu, jūsu biedrība pati apsaimniekos savu māju? Tas nozīme pilnu grāmatvedības uzskaiti. Grāmatvedības firma parasti gaida dokumentus, kuru jāapkopo. Vai jūs gaidisiet, ka apkalpošanas firma jūsu vietā izrakstis apsemniekošanas rēķinus? Ka ar algām? Vai būs algas? Daudz ko jāzina pirms cenas nosaukuma.
Drošvien, ka rēķinus vajadzētu izrakstīt grāmatvedības firma (jo šī arī ir lielākā ķēpa) +1 alga sētniecei.
Mana doma - firma paņems sākot ar 300 EUR + PVN, bet varbūt ir citi viedokļi.
Klepa, paldies! Pagaidīšu vēl kādas versijas par cenu. Sapratu, ka man nāksies atteikt kaimiņam, bet tad gribētu viņam nosaukt ciparu, lai zin apmēram, cik tas izmaksās. Tālāk jau, lai parēķina un izdomā.
Man viņš pasniedza tā, ka nekas jau tur daudz nebūs no grāmatvedības. Pateiksim, lai tie kaimiņi Tev nezvana par rēķiniem. Viss tik vienkārši
Klepa, paldies! Pagaidīšu vēl kādas versijas par cenu. Sapratu, ka man nāksies atteikt kaimiņam, bet tad gribētu viņam nosaukt ciparu, lai zin apmēram, cik tas izmaksās. Tālāk jau, lai parēķina un izdomā.
Man viņš pasniedza tā, ka nekas jau tur daudz nebūs no grāmatvedības. Pateiksim, lai tie kaimiņi Tev nezvana par rēķiniem. Viss tik vienkārši
Aga, vienkārši... bez sodas naudas par rēķinu apmaksas kavējumu, bez starpības starp skaitītāju rādītājiem un īsto patēriņu..., pat naudu par atkritumu izvēšanu vajag pareizi sadalīt: vai pēc kv.metriemvai pēc dzīvokļa iedzīvotāju skaitu... patiesībā apsaimniekošanā ir daudz problēmas. Vai būs skaidra naudas maksājumi, vai viss ies caur banku un t.t.
Klepa, paldies! Pagaidīšu vēl kādas versijas par cenu. Sapratu, ka man nāksies atteikt kaimiņam, bet tad gribētu viņam nosaukt ciparu, lai zin apmēram, cik tas izmaksās. Tālāk jau, lai parēķina un izdomā.
Man viņš pasniedza tā, ka nekas jau tur daudz nebūs no grāmatvedības. Pateiksim, lai tie kaimiņi Tev nezvana par rēķiniem. Viss tik vienkārši
Aga, vienkārši... bez sodas naudas par rēķinu apmaksas kavējumu, bez starpības starp skaitītāju rādītājiem un īsto patēriņu..., pat naudu par atkritumu izvēšanu vajag pareizi sadalīt: vai pēc kv.metriemvai pēc dzīvokļa iedzīvotāju skaitu... patiesībā apsaimniekošanā ir daudz problēmas. Vai būs skaidra naudas maksājumi, vai viss ies caur banku un t.t.
Kā rēķinus nosūtīs - elektroniski vai pa pastu (elektroniski ir ērti) bet ne visi grib. 2 no 18 sūtu aploksnē.
Njaaa, tādas nianses
Man ir viena biedrība ar apm 10 dzīvokļiem. Galvenā problēma ir rēķinu izrakstīšana - sadalīt ienākošo pakalpojumu rēķinu summas "uz galviņām". Es arī to daru ar exceli, iegūstu "cenu par vienību" un tad jau rēķinus gatavoju ar Jumi. Vēl es arī veicu visu rēķinu apmaksu bankā.
Ja biedrībai nav uzkrājumu un varbūt kādu "blakusienākumu" - piem. reklāmas izvietošana uz sienas, mobilo sakaru antena utt., tad papildus galvassāpes varētu būt tas, ka ne visi apmaksā rēķinus laicīgi. Līdz ar to nav iespējams pilnībā norēķināties ar pakalpojumu sniedzējiem.
Vēl reizēm jāskaidrojas, ja kāds rēķins ir lielāks kā parasti. Bet man tas ir dažas reizes gadā, laikam dzīvokļu īpašnieki ir mierīgi cilvēki.
Paldies, Ilzex, par Jūsu pieredzi!
Man ir viens uzņēmums ar 40 dzīvokļiem - sadalīt skaitītājus, savilkt galus patēriņiem, rēķināt soda naudas, tas viss vēl ekselī, jo Tilde to nerēķina un viens tāds mini uzņēmums nevar atļauties sev speciālu apsaimniekošanas programmu pirkt. Vēl jāizraksta rēķini un jāizsūta, apmaksas jāsavada, debitori jādzenā, jo lai cik kārtīga māja vienmēr būs brīvdomātāji, kas uzskata, ka rēķini nav jāmaksā. Vēl uzkrājuma fonda uzskaitei jāseko, atskaites iedzīvotājiem (obligātās pēc likuma) par iztērētajām naudām jātaisa, utt, utjp. Tur nav runa par stundu darbu, tur ir pilnas dienas. Vismaz man sanāk. Darīt to par velti? Nu nezinu... Neieteiktu
Ja grib, lai ārpakalpojums raksta arī rēķinus iedzīvotājiem, tad es domāju, ka 300 būs pats pats minimums, visticamāk stipri vairāk. Un par šādu cenu ārpakalpojums pilnīgi noteikti nedzenās debitorus.
Закрыть
Краткое описание нарушения