Lielākā problēma vienmēr ir tā, ka iepriekš nav iespējams pateikt, cik daudz būs darba. Citreiz dokumentu it kā nav daudz, bet kaut ko vienmēr aizmirst atsūtīt (piem. neapmaksātos rēķinus, kurus nevar "izķert", apstrādājot bankas izrakstu). Aizmirst informēt par darbinieku pieņemšanu vai atlaišanu. Vai, piemēram, īpašniekam vairākas firmas un vienas firmas rēķini netīšām tiek samaksāti no otras firmas konta. Visādi šādi it kā sīkumi paņem ļoti daudz laika.
Es reizēm saku savas stundas cenu un savu prognozi, cik man stundas vajadzēs. Un tad pēc pāris mēnešiem jau apmēram ir skaidrs, par cik es esmu ar mieru viņiem taisīt.
Mans mīļākais klients ir ar dažiem darījumiem mēnesī, viņi maksā tikai 40 eur, bet es visu sataisu 10 minūtēs