Dzīvokļu biedrības grāmatvedība
Labdien.Ir plāns izveidot dzīvokļu biedrību. Tā kā ēka ir tikai 8 dzīvokļi, tad atsevišķu grāmatvedi algot nebūs iespējams, jo ja pareizi saprotu, tad par šādu darbu tie būtu vismaz 80 eur mēnesī.
Tāpēc, ir doma, ka izmantojot attiecīgo programmatūru (mājas lietvedības, grāmatvedības), vest grāmatvedību pašam.
Šajā sakarā ir radušies vairāki jautājumi, uz kuriem ceru, ka kāds no šī foruma dalībniekiem varētu sniegt atbildes
1. Vai pareizi esmu sapratis, ka dzīvokļu biedrībā (un vispār biedrībās), grāmatvedību var vest kāds no biedrības valdes locekļiem?
2. Vai biedrībā valdes loceklis var būt persona, kas nav dzīvokļa īpašnieks? Un vai šī persona varētu vest dzīvokļu biedrības grāmatvedību?
Labprāt arī iegūtu kontaktus kādam grāmatvedim ar pieredzi tieši darbā ar dzīvokļu biedrībām (vēlams no Rīgas), kurš varētu ik pa laikam sniegt maksas konsultācijas neskaidrajos jautājumos. Kā arī, ja pareizi saprotu, tad gada beigās, šā vai tā, gada atskaite ir jāsagatavo sertificētam grāmatvedim.
Paldies.