Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Трудовое законодательство, трудовые отношения. Охрана труда
KREDĪTMENEDŽERIS - vai ir tāds amats klasifikatorā?? К списку тем
Emucis 22.04.2005 16:19
19 сообщений на сайте
19 сообщений на сайте
Ответы (2)
atkarībā no tā kādi ir viņa pienākumi.
2419 ATSEVIŠĶĀ GRUPA
CITI VECĀKIE UZŅĒMĒJDARBĪBAS SPECIĀLISTI
Šīs atsevišķās grupas darbinieki pēta un piemēro tirgzinības, reklāmas, sabiedrības informēšanas un citus ar patentiem saistītus uzņēmējdarbības aspektus, kā arī darbības, kas svarīgas uzņēmējdarbības organizēšanā un vadīšanā un iekšējo rezervju ekonomiskā izmantošanā, sniedz konsultācijas šajos jautājumos, veido un uztur organizācijas tēlu, organizē mērķtiecīgu informācijas plūsmu, kas veicina organizācijas un uzņēmuma darbību.
Profesionālās darbības pamatuzdevumi:
- veikt savu izstrādājumu un pakalpojumu cenu noteikšanas pētījumus, konsultēt šajos jautājumos, kā arī noteikt tirgus potenciāla un tā tālākas attīstības tendences; plānot, konsultēt, vadīt un koordinēt reklāmas kampaņu; novērot uzņēmuma vai organizācijas ārējās darbības vides attīstību (īpaši nozares kontekstā) un iekšējos sakaru procesus; sniegt informāciju, pārliecināt, veicināt saprašanos, radīt un saglabāt uzticēšanos, prognozēt un novērst konfliktus, sekmēt sabiedrības atbalstu uzņēmuma vai organizācijas darbībai; pārvaldīt attiecību veidošanu ar plašsaziņas līdzekļiem, koordinēt sadarbību ar mediju aģentūrām; pārzināt gan drukāto, gan elektronisko plašsaziņas līdzekļu darba organizāciju un žurnālista profesijas specifiku; vadīt sabiedrisko attiecību projektu izstrādi; vadīt uzņēmuma vai organizācijas noliktavu un transporta saimniecību, sekot informācijas sistēmas darbībai; veidot un uzraudzīt iepērkamo kārtējo krājumu piegāžu pasūtīšanas kārtību; kontrolēt krājumus iepērkamām izejvielām un pārdodamām precēm; vadīt pārdodamo preču sadales sistēmas darbību; pētīt un gatavot sabiedrības informēšanas programmas, pētīt un veidot uzņēmuma tēlu; plānot, konsultēt, vadīt un koordinēt sabiedrības informēšanas kampaņas; pārzināt sabiedriskās domas veidošanas un uzņēmuma/organizācijas auditorijas specifiku; veidot uzņēmumam/organizācijai labvēlīgu informācijas vidi; konsultēt patentu jautājumos, palīdzēt rakstīt
2419 ATSEVIŠĶĀ GRUPA
CITI VECĀKIE UZŅĒMĒJDARBĪBAS SPECIĀLISTI
Šīs atsevišķās grupas darbinieki pēta un piemēro tirgzinības, reklāmas, sabiedrības informēšanas un citus ar patentiem saistītus uzņēmējdarbības aspektus, kā arī darbības, kas svarīgas uzņēmējdarbības organizēšanā un vadīšanā un iekšējo rezervju ekonomiskā izmantošanā, sniedz konsultācijas šajos jautājumos, veido un uztur organizācijas tēlu, organizē mērķtiecīgu informācijas plūsmu, kas veicina organizācijas un uzņēmuma darbību.
Profesionālās darbības pamatuzdevumi:
- veikt savu izstrādājumu un pakalpojumu cenu noteikšanas pētījumus, konsultēt šajos jautājumos, kā arī noteikt tirgus potenciāla un tā tālākas attīstības tendences; plānot, konsultēt, vadīt un koordinēt reklāmas kampaņu; novērot uzņēmuma vai organizācijas ārējās darbības vides attīstību (īpaši nozares kontekstā) un iekšējos sakaru procesus; sniegt informāciju, pārliecināt, veicināt saprašanos, radīt un saglabāt uzticēšanos, prognozēt un novērst konfliktus, sekmēt sabiedrības atbalstu uzņēmuma vai organizācijas darbībai; pārvaldīt attiecību veidošanu ar plašsaziņas līdzekļiem, koordinēt sadarbību ar mediju aģentūrām; pārzināt gan drukāto, gan elektronisko plašsaziņas līdzekļu darba organizāciju un žurnālista profesijas specifiku; vadīt sabiedrisko attiecību projektu izstrādi; vadīt uzņēmuma vai organizācijas noliktavu un transporta saimniecību, sekot informācijas sistēmas darbībai; veidot un uzraudzīt iepērkamo kārtējo krājumu piegāžu pasūtīšanas kārtību; kontrolēt krājumus iepērkamām izejvielām un pārdodamām precēm; vadīt pārdodamo preču sadales sistēmas darbību; pētīt un gatavot sabiedrības informēšanas programmas, pētīt un veidot uzņēmuma tēlu; plānot, konsultēt, vadīt un koordinēt sabiedrības informēšanas kampaņas; pārzināt sabiedriskās domas veidošanas un uzņēmuma/organizācijas auditorijas specifiku; veidot uzņēmumam/organizācijai labvēlīgu informācijas vidi; konsultēt patentu jautājumos, palīdzēt rakstīt
2419 04 KONSULTANTS
2419 08 Sabiedrisko attiecību MENEDŽERIS
http://www.lm.gov.lv/doc_upl/profesiju_klasifikators_1.doc?PHPSESSID=940f4c6eab83e4049619f9f18c6cf4a2
2419 08 Sabiedrisko attiecību MENEDŽERIS
http://www.lm.gov.lv/doc_upl/profesiju_klasifikators_1.doc?PHPSESSID=940f4c6eab83e4049619f9f18c6cf4a2
Закрыть
Краткое описание нарушения
Закрыть