Latviešu valodā
Например: декларация НДС

Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).

Клуб (вопросы, пожелания, мнения)

Как найти работу после курсов? К списку тем

Как найти работу после курсов?
Если нет опыта работы. Возраст старше среднего. Встала на учет на бирже.Разослала сиви по фирмам.Дала объявление в клубе.Кто посоветует дальнейшие действия .Буду благодарна за любой дельный совет.Спасибо.
Zova
Zova 16.09.2005 14:55
49 сообщений на сайте

Ответы (52)

Вообще нет бухгалтерского опыта? И помощником тоже нет?
789
789 16.09.2005 14:56
223 сообщения на сайте
vispaar es paliku drusku dusmiiga, jo pati tagad arii eju uz kursiem, kaut gan straadaaju graamatvediibaa vairaakus gadus, neuzskatu, ka esmu super spec un varu iet uz jebruku firmu pa galveno gramatvdei, BET, tajos kursos pasniedzeeja vairaakas reizes teica-vot pabeigsiet kursus-varat iet par galveno graamatvedi. Ok, iet ta var, bet kas tur gala rezultaataa?? bardaks. kad uzdodu jaut-atbldes nesagaidu, jo redziet tie jautaajumi nav iz ikdienas. grrr
Kml
Kml 16.09.2005 15:04
1086 сообщений на сайте
Есть 8 месяцев в фирме Салдос
Zova
Zova 16.09.2005 15:05
49 сообщений на сайте
Камила, ты права.
Albina
Albina 16.09.2005 15:07
64739 сообщений на сайте
Jā, Kml , es Jums pilnīgi piekrītu.

Bet pēc kursiem es Jums ieteiktu sāk ar kaut ko minimālu.Jūs sakiet , ka esat izs;utījusi CV.Sūtiet vēl un kamēr sāk parādīties darba piedāvājumi.Sākiet kaut no palīga.Jums nav ko zaudēt - iegūt gan Jūs varat - pieredzi - un tā ir vērtīga lieta.
Aivareno
Aivareno 16.09.2005 15:15
6641 сообщение на сайте