Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Разные неклассифицированные вопросы
Общество защиты прав потребителя. К списку тем
Ответы (4)
Ollio 14.10.2005 14:23
772 сообщения на сайте
772 сообщения на сайте
А что там читать.Проверяют все что касается торговли.Сроки,оформление ценников,маркировка весов,среднюю наценку,может еще что-то сразу не вспомню.
Betty 14.10.2005 14:23
1598 сообщений на сайте
1598 сообщений на сайте
V. Kontroles veicēju rīcība
49. Kontrole jāveic, pēc iespējas mazāk traucējot pārbaudāmā objekta normālu darbu.
50. Pārbaudāmā objekta darbinieki, kuri kontroles veicēju ierašanās brīdī apkalpo patērētāju, netiek uzrunāti.
51. Ja, veicot kontroli, tiek traucēta patērētāju apkalpošana, tad jāatvainojas par sagādātajām neērtībām un jāpaskaidro traucējuma iemesls.
52. Kontroles veicēji informē pārbaudāmā objekta atbildīgo amatpersonu vai pārstāvi par normatīvajiem aktiem, kuru prasību ievērošana tiks kontrolēta. Kontroles veicējiem jābūt līdzi attiecīgo normatīvo aktu kopijām.
53. No pārbaudāmā objekta atbildīgās amatpersonas vai pārstāvja jāpieprasa tikai tā informācija, kas nepieciešama, lai pārbaudītu faktiskā stāvokļa atbilstību to normatīvo aktu prasībām, kuru ievērošanas kontrole tiek veikta.
54. Kontroles veicēji novērtē faktiskā stāvokļa atbilstību normatīvo aktu prasībām un, konstatējot normatīvo aktu pārkāpumus,:
54.1. norāda normatīvo aktu, kura prasības nav ievērotas un izskaidro, kā novērst normatīvā akta pārkāpumus;
54.2. norāda konkrētās normatīvā akta prasības, kuras nav ievērotas;
54.3. norāda Latvijas administratīvo pārkāpumu kodeksa pantus, kuros paredzēta administratīvā atbildība par attiecīgo prasību neievērošanu;
54.4. pieņem lēmumu par lietvedības uzsākšanu administratīvā pārkāpuma lietā;
54.5. norāda administratīvā pārkāpuma lietas izskatīšanas vietu un laiku;
54.6. uzaicina pie administratīvās atbildības saucamo personu uz administratīvā pārkāpuma lietas izskatīšanu;
54.7. uzdod novērst normatīvo aktu pārkāpumus;
54.8. nosaka termiņu, kurā normatīvo aktu pārkāpumi novēršami;
54.9. uzdod rakstveidā informēt Centru par normatīvo aktu pārkāpumu novēršanu;
54.10. iesaka saņemt kontroles veicēju rīcībā esošo normatīvo aktu kopijas;
54.11. informē par iespēju saņemt konsultāciju vai pieteikt preventīvu (konsultatīvu) pārbaudi par patērētāju tiesību aizsardzības normatīvo aktu piemērošanu.
55. Normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos un kārtībā tiek ņemti preču paraugi
49. Kontrole jāveic, pēc iespējas mazāk traucējot pārbaudāmā objekta normālu darbu.
50. Pārbaudāmā objekta darbinieki, kuri kontroles veicēju ierašanās brīdī apkalpo patērētāju, netiek uzrunāti.
51. Ja, veicot kontroli, tiek traucēta patērētāju apkalpošana, tad jāatvainojas par sagādātajām neērtībām un jāpaskaidro traucējuma iemesls.
52. Kontroles veicēji informē pārbaudāmā objekta atbildīgo amatpersonu vai pārstāvi par normatīvajiem aktiem, kuru prasību ievērošana tiks kontrolēta. Kontroles veicējiem jābūt līdzi attiecīgo normatīvo aktu kopijām.
53. No pārbaudāmā objekta atbildīgās amatpersonas vai pārstāvja jāpieprasa tikai tā informācija, kas nepieciešama, lai pārbaudītu faktiskā stāvokļa atbilstību to normatīvo aktu prasībām, kuru ievērošanas kontrole tiek veikta.
54. Kontroles veicēji novērtē faktiskā stāvokļa atbilstību normatīvo aktu prasībām un, konstatējot normatīvo aktu pārkāpumus,:
54.1. norāda normatīvo aktu, kura prasības nav ievērotas un izskaidro, kā novērst normatīvā akta pārkāpumus;
54.2. norāda konkrētās normatīvā akta prasības, kuras nav ievērotas;
54.3. norāda Latvijas administratīvo pārkāpumu kodeksa pantus, kuros paredzēta administratīvā atbildība par attiecīgo prasību neievērošanu;
54.4. pieņem lēmumu par lietvedības uzsākšanu administratīvā pārkāpuma lietā;
54.5. norāda administratīvā pārkāpuma lietas izskatīšanas vietu un laiku;
54.6. uzaicina pie administratīvās atbildības saucamo personu uz administratīvā pārkāpuma lietas izskatīšanu;
54.7. uzdod novērst normatīvo aktu pārkāpumus;
54.8. nosaka termiņu, kurā normatīvo aktu pārkāpumi novēršami;
54.9. uzdod rakstveidā informēt Centru par normatīvo aktu pārkāpumu novēršanu;
54.10. iesaka saņemt kontroles veicēju rīcībā esošo normatīvo aktu kopijas;
54.11. informē par iespēju saņemt konsultāciju vai pieteikt preventīvu (konsultatīvu) pārbaudi par patērētāju tiesību aizsardzības normatīvo aktu piemērošanu.
55. Normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos un kārtībā tiek ņemti preču paraugi
Ollio 14.10.2005 14:32
772 сообщения на сайте
772 сообщения на сайте
Закрыть
Краткое описание нарушения
Закрыть