Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Разные неклассифицированные вопросы
Tildes Jumis pakalpojumu sniedzēju birojam К списку тем
Bums 28.10.2005 11:26
166 сообщений на сайте
166 сообщений на сайте
Ответы (5)
Sazināšanās ar Tildes tehniskā atbalsta centru
Tehniskais atbalsts ir pieejams reģistrētiem lietotājiem bez papildu samaksas.
Sistēmas Tildes Jumis atbalsta tālrunis ir 7605757, elektroniskā pasta adrese jumis@tilde.lv
Atbalsta tālrunis darbojas katru darba dienu no plkst. 9.00 līdz 18.00.
Zvanīšana
Ja jautājums ir saistīts ar sistēmas Tildes Jumis darbības problēmām, zvanot vēlams atrasties pie sava datora. Ieteicams, lai jums pie rokas būtu produkta instalācijas disks un lietotāja dokumentācija.
Jums var tikt prasīta šāda informācija:
Sistēmas Tildes Jumis kopijas reģistrācijas numurs (reģistrācijas numurs ir norādīts uz produkta reģistrācijas kartes)
Organizācija vai privātpersona, uz kuras vārda reģistrēta sistēmas Tildes Jumis kopija
Izmantojamā operētājsistēma (Windows 95\98\ME, Windows NT\2000\XP utt.)
Sistēmas Tildes Jumis versija
Problēmas vai kļūmes apraksts, ieskaitot jebkura ekrāna paziņojuma precīzu tekstu, un jūsu veiktās darbības problēmas parādīšanās brīdī
Kā jūs mēģinājāt atrisināt problēmu
Elektroniskais pasts
Ja sūtāt vēstuli pa elektronisko pastu, tajā precīzi un sīki aprakstiet problēmu, pēc iespējas sniedzot atbildes uz iepriekš minētajiem jautājumiem. Laukā Tēma vēlams īsi formulēt problēmas būtību.
Tehniskais atbalsts ir pieejams reģistrētiem lietotājiem bez papildu samaksas.
Sistēmas Tildes Jumis atbalsta tālrunis ir 7605757, elektroniskā pasta adrese jumis@tilde.lv
Atbalsta tālrunis darbojas katru darba dienu no plkst. 9.00 līdz 18.00.
Zvanīšana
Ja jautājums ir saistīts ar sistēmas Tildes Jumis darbības problēmām, zvanot vēlams atrasties pie sava datora. Ieteicams, lai jums pie rokas būtu produkta instalācijas disks un lietotāja dokumentācija.
Jums var tikt prasīta šāda informācija:
Sistēmas Tildes Jumis kopijas reģistrācijas numurs (reģistrācijas numurs ir norādīts uz produkta reģistrācijas kartes)
Organizācija vai privātpersona, uz kuras vārda reģistrēta sistēmas Tildes Jumis kopija
Izmantojamā operētājsistēma (Windows 95\98\ME, Windows NT\2000\XP utt.)
Sistēmas Tildes Jumis versija
Problēmas vai kļūmes apraksts, ieskaitot jebkura ekrāna paziņojuma precīzu tekstu, un jūsu veiktās darbības problēmas parādīšanās brīdī
Kā jūs mēģinājāt atrisināt problēmu
Elektroniskais pasts
Ja sūtāt vēstuli pa elektronisko pastu, tajā precīzi un sīki aprakstiet problēmu, pēc iespējas sniedzot atbildes uz iepriekš minētajiem jautājumiem. Laukā Tēma vēlams īsi formulēt problēmas būtību.
nē... to es visu zinu...
es nosūtīju viņiem e.mailupar grāmatvedības sistēmas iespēju, jo nezinu vai varu izmantot dimensijas vai arī pakalpojumus var sasaitīt kaut kā ar noliktavu...
gribēju vienkārši zināt - varbūt te kāds ir, kurš strādā ar Tildi un kura uzņēmums darbojas ar pakalpojumu sniegšanu? ja ir, tad kā viņi ir atrisinājuši šo problēmu?!?!
es nosūtīju viņiem e.mailupar grāmatvedības sistēmas iespēju, jo nezinu vai varu izmantot dimensijas vai arī pakalpojumus var sasaitīt kaut kā ar noliktavu...
gribēju vienkārši zināt - varbūt te kāds ir, kurš strādā ar Tildi un kura uzņēmums darbojas ar pakalpojumu sniegšanu? ja ir, tad kā viņi ir atrisinājuši šo problēmu?!?!
Bums 28.10.2005 11:35
166 сообщений на сайте
166 сообщений на сайте
Mūsu firma arī sniedz pakalpojumus. Rēķinus par pakalpojumiem izrakstu caur noliktavu. Ievadu preču sarakstā pakalpojuma nosaukumu, atzīmēju, ka tas ir pakalpojums. Piezīmēs ierakstu līguma Nr. un projektu nosaukumus. Vai tas bija tas, kas Jūs interesēja?
man tieši interesē, kā Jūs veicat šo pakalojumu uzskaiti? kā Jūs zinat, ka tieši tam projektam ir uzkrāts tik daudz laiks, lai izrakstītu rēķinu tieši par šo summu?
Bums 28.10.2005 12:10
166 сообщений на сайте
166 сообщений на сайте
Tāda veida uzskaiti es neveicu, jo apmaksas kārtība ir noteikta līgumos. Rēķinus izrakstu vai nu pēc līguma (avansa rēķini) vai pēc nodošanas - pieņemšanas aktiem, kurus man iesniedz. Bet varbūt es varētu palīdzēt izdomāt, ja sīkāk uzrakstītu ap ko lieta grozās.
Закрыть
Краткое описание нарушения
Закрыть