Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Клуб (вопросы, пожелания, мнения)
Internetbanka К списку тем
Ответы (39)
Kāda jēga no tiem izdrukātiem maksājumiem. Izdrukāju tās dienas kopējo izdruku un mēneša beigās no bankas paprasu konta izrakstu - apzīmogotu un parakstītu.
Gribu būt kārtīgs grāmatvedis, izstrādāju pamazām grāmatvedības metodiku, ieteikumos norādīts,ka jāreģistrē maksājuma uzdevumi, bet kā es to varu, ja viņu dabā nav ?
Kādos ieteikumos? Kā jau kādreiz kolēģi teica - nekādu jaunu informāciju MU neuzrāda.Es arī vairs nedrukāju.Bankas izrakst'taču visi darījumi tiek atspoguļoti. Kādēļ veltīgi jātērē tinte un papīrs.Vai tad nepietiek izdevumu ar bankas komisijas maksām!
Aivareno 16.11.2005 14:33
6641 сообщение на сайте
6641 сообщение на сайте
bet tie ir tikai ieteikumi, kapec sarežģītsev dzīvi?
Storno 16.11.2005 14:34
1392 сообщения на сайте
1392 сообщения на сайте
un ja jums ir internetbanka, tad jau viņi tur arī ir reģistreti un pieejami apskatei jebkurā brīdī
Storno 16.11.2005 14:36
1392 сообщения на сайте
1392 сообщения на сайте
Дааа,придется вам не работать с интенетбанком,а носить платежки в банк но еще можете их распечатывать ,потом ехать в банк и они поставят вам там печать,вот!!! все для правильного и исполнительного бухгалтера
Betty 16.11.2005 14:37
1598 сообщений на сайте
1598 сообщений на сайте
Man pēdējā mēneša laikā stipri "palaimējās" - 2 firmās (3 dienu periodā)man bija tematiskās pārbaudes. Strādāju ar internetbanku, drukāju ārā maksājumu uzdevumus un dabūju rakstisku aizrādījumu par to, ka uz maksājumu uzdevumu kopijām nav hronoloģiskā reģistra numurs no datorprogrammas. Uz manu iebildi, ka maksājuma uzdevumi taču vispār nav vajadzīgi.....sekoja kategorisks iebildums, ka IR GAN VAJADZĪGI !!!!!
Var jau būt, ka kādreiz ir arī vērts pastrīdēties ar VID-u, bet man kaut kā tajā situācijā pretī runāt negribas nemaz....
Var jau būt, ka kādreiz ir arī vērts pastrīdēties ar VID-u, bet man kaut kā tajā situācijā pretī runāt negribas nemaz....
Jaane 16.11.2005 15:01
63 сообщения на сайте
63 сообщения на сайте
Lai nu viņi tad norāda likumu normu, uz kuras pamata izsaka šādus aizrādījumus.Tikpat labi hronoloģiskā reģistra numuru es lieku uz bankas izraksta pretī katram maksājumam.Piemēram bankas komisijas maksājumiem nav vispār nekāda papīra pretī.Kur tad lai liek virsū hron.reģ.numuru?Es piekrītu tam ja pieprasa, tad jāizdrukā, bet citādi drukāt.Un kāda viņiem jēga, no izdrukātiem MU, ja visu to pašu var redzēt izrakstā.
Aivareno 16.11.2005 15:13
6641 сообщение на сайте
6641 сообщение на сайте
Strīdēties gan vajag, jo citādi bieži vien piesienās un Tu tāds pazemīgs rāpo maksāt sodu ne par ko.
Aivareno 16.11.2005 15:15
6641 сообщение на сайте
6641 сообщение на сайте
tieši tā Jaane! man šodien bija nodokļu audits,tiko inspektori aizgāja.un arī prasīja maksājumu uzdevumus katram maksājumam.ja arī ir iespējams pierādīt,ka tie nav vajadzīgi, tad te es gribēju piezīmēt, ka negribas liekas klapatas konfliktējot ar VID
Indrina 16.11.2005 15:17
нет сообщений на сайте
нет сообщений на сайте
jā Aivareno strīdēties vajag, bet tikai tad ja ir 100% pārliecība par savu taisnību.
Indrina 16.11.2005 15:19
нет сообщений на сайте
нет сообщений на сайте
Droši vien, ja aizietu līdz reālai soda naudai, tad būtu vērts bendēt sev nervus un pierādīt taisnību. Bet vismaz viens no manā pilsētā esošajiem auditoriem ir tik riebīgs .... !!!!!
Laikam jau man stipri vienkārši veicas, ja pa visiem gadiem nevienai no savām 4 firmām neesmu norāvusi nevienu soda naudu. Fuu..kaut nu tikai es nesalielītos
Laikam jau man stipri vienkārši veicas, ja pa visiem gadiem nevienai no savām 4 firmām neesmu norāvusi nevienu soda naudu. Fuu..kaut nu tikai es nesalielītos
Jaane 16.11.2005 15:20
63 сообщения на сайте
63 сообщения на сайте
Jaane, обычно вопрос" А где это написано?" на них действует оченно конструктивно и они тогда начинают изучать свое же законодательство более внимательно.
Atvainojiet, taču par ko man var uzlikt sodu , ja šo maksājumu uzdevumu nav?????????????????
Aivareno 16.11.2005 23:17
6641 сообщение на сайте
6641 сообщение на сайте
Tātad mana situācija bija šāda: no hanzanet drukāju cītīgi ārā MU, jo mums vienkārši iestrādājusies tāda metode: es veicu pārskaitījumu,izdrukāju un pēc tam iedodu priekšniekam apstiprināt. Es nesaku, kā šis ir tas pareizais variants, vienkārši esmu iesākusi tā darīt. Tematiskajā pārbaudē man piekasījās, ka uz MU nav hronoloģiskā Nr. Tagad man priekšā ir VID lēmums ar sekojošu konstatējumu: " ...pārkāpts Latv. Adm.kodeksa166-6 panta 1.daļa, proti :
uz atsevišķiem attaisnojuma dokumentiem ( maksājumu uzdevumiem) nav norādīti grāmatvedības reģistrācijas ieraksta kārtas numuri." Kā pamats lēmumā ir uzrādīti LR 2003.g.21.oktobraMK noteikumu Nr.585 8.punktaprasības.
Tālāk seko bla..bla..bla.. " izsakot mutvārdu aizrādījumus" ..un draudzīgs mutisks brīdinājums, ka pēc laika būs atkārtota pārbaude. Var jau būt, ka man bija pienākums strīdēties pretī, ka pilnīgi pietiek ar konta izrakstu, bet ...es 100% pati neesu pārliecināta - vajag tos nelaimīgos MU vai nevajag.
Ā...atcerējos gadījumu kādu pusgadu atpakaļ. kad viena mana paziņa, kas strādā Hansabankā 3 dienas drukāja ārā ( protams, ka tas ir maksas pakalpojums) MU kopijas kādam lielam uzņēmumam, jo tiem bija lielais audits un VID pieprasīja šos MU par visu auditējamo periodu... un diemžēl grāmatvedis no hanzanet var izdrukāt labākajā gadījumā tikai pēdējos 100.
P.S. Pēc ciešākām saskarēm ar VID-u vairākkārt ir iešāvusies prātā doma...a moška labāk braukt uz Īriju šampinjonus lasīt nekā strādāt par grāmatvedi...
Priecīgas brīvdienas!!!!
uz atsevišķiem attaisnojuma dokumentiem ( maksājumu uzdevumiem) nav norādīti grāmatvedības reģistrācijas ieraksta kārtas numuri." Kā pamats lēmumā ir uzrādīti LR 2003.g.21.oktobraMK noteikumu Nr.585 8.punktaprasības.
Tālāk seko bla..bla..bla.. " izsakot mutvārdu aizrādījumus" ..un draudzīgs mutisks brīdinājums, ka pēc laika būs atkārtota pārbaude. Var jau būt, ka man bija pienākums strīdēties pretī, ka pilnīgi pietiek ar konta izrakstu, bet ...es 100% pati neesu pārliecināta - vajag tos nelaimīgos MU vai nevajag.
Ā...atcerējos gadījumu kādu pusgadu atpakaļ. kad viena mana paziņa, kas strādā Hansabankā 3 dienas drukāja ārā ( protams, ka tas ir maksas pakalpojums) MU kopijas kādam lielam uzņēmumam, jo tiem bija lielais audits un VID pieprasīja šos MU par visu auditējamo periodu... un diemžēl grāmatvedis no hanzanet var izdrukāt labākajā gadījumā tikai pēdējos 100.
P.S. Pēc ciešākām saskarēm ar VID-u vairākkārt ir iešāvusies prātā doma...a moška labāk braukt uz Īriju šampinjonus lasīt nekā strādāt par grāmatvedi...
Priecīgas brīvdienas!!!!
Jaane 17.11.2005 09:30
63 сообщения на сайте
63 сообщения на сайте
nu man nav prasījuši vēl arī hronoloģisko numuru uz MU, man ir MU reģistrācijas žurnāls un tur ir iereģistrēti MU, un katram MU ir savs numurs, man tā ir ērtāk ar MU numerāciju. Bet forumā daudz kārt ir izskanējis viedoklis, ka kā attaisnojums dokuments kalpo bankas konta izraksts un lietojot internetbanku MU vispār nav nepieciešams drukāt.
Es arī domāju, ka bankas konta izraksts, ja tiek lietota internetbanka, ir attaisnojuma dokuments - tur taču ir visa informācija, tikai citā formātā.
Bima 17.11.2005 10:47
722 сообщения на сайте
722 сообщения на сайте
es drukāju ārā M/U un tāpat kā Cleo reģistrēju M/U reģistrācijas žurnālā. bet patiešām neesmu 100% pārliecināta ka M/U ir lieki un nav vajadzīgi. priekš kam tad ir šis M/U reģistrācijas žurnāls? - Lai reģistrētu. bet ja nekas nav izdrukāts, tad nav arī ko reģistrēt.
Indrina 17.11.2005 12:19
нет сообщений на сайте
нет сообщений на сайте
Закрыть
Краткое описание нарушения
Закрыть