Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Tehniski jautājumi par jauno pavadzīmju kārtību К списку тем
Tehniski jautājumi par jauno pavadzīmju kārtību
Labdien, varbūt jūs labāk esiet izpratuši.
1) Kā tehniski nodrošināt numuru drukāšanu. Mums pavadzīmes izraksta 2-3 cilvēki. Līdz šim pavadzīmju paciņa pa dienu stāvēja uz galda pie printera. Nu tad, kurš rakstīja pavadzīmi, vienkārši ņēma pēc kārtas. Kā tagad rīkoties? Sadalīt numurus cilvēkiem?
2) mums prece no veikala aiziet ārpus darbības adreses - kurjeri piegādā uz pasūtītajām adresēm. Tad pavadzīmē jānorāda mašīnas numurs un pārvadātāja vārds? Bet pa lauku rajoniem mums preci vadā kurjerpasts. Mēs pat nezinām, kādas viņiem mašīnas.
3) MK noteikumos ir teksts, ka pavadzīmju reģistrā reģistrē visus dokumentus. Hm, kā tas jāsaprot? Ja norēķini ar pircēju skaidrā naudā, mums kopā ar pavadzīmi iet arī DAK, jo kurjers naudu iekasē piegādes vietā. Tad registrā jāievieš arī aile kvītīm? Vēl ir teksts, ka pavadzīmi drīkst neizrakstīt
8.1.parpreču piegādi mazumtirdzniecībā, ja samaksu apliecina atbilstoši normatīvo aktu prasībām par nodokļu un citu maksājumu reģistrēšanas elektroniskajām ierīcēm un iekārtām noformēts attaisnojuma dokuments un ja preces tiek piegādātas ārpus pastāvīgās darbības vietas (struktūrvienības) un pārvietošanu apliecina atbilstoši grāmatvedības normatīvo aktu prasībām noformēts attaisnojuma dokuments;
Mēs tad it kā drīkstētu neizrakstīt fiziskām personām, pietiktu laikam tikai ar DAK? Bet tā kvītiņa ir tik maza, ar roku rakstīta. Mums dienā ap 50 kvītis izceļo ar kurjeriem. Varbūt šādos gadījumos fiziskām personām var rakstīt savu pavadzīmi ar saviem, ne VID Nr. Bet reģistrēt kopējā reģistrā.
Tādi man jautājumi radās, vai varbūt pārdomas. Varbūt jums ir kaut kas, ko piebilst. Paldies.
Ответы (12)
Мне кажется , на все Ваши вопросы ответ может быть один: Кроме Вас, схему документооборота, (кто, куда, каким образом и что записывает, за что отвечает и каким образом отчитывается),- никто не организует
To Lanuska: ar dokumentu apgrozības shēmu manam jautājumam nav nekāda sakara. Jautājums ir jauno MK noteikumu par pavadzīmēm kontekstā.
А хоть в старом, хоть в новом. Кто Вам скажет, как Вам организовать процесс, чтобы несколько человек в номерах не запутались? Никто не скажет. Да и поотсальным вопросам...
Я недавно ставила на фирму печать накладных, у них 2 магазина. Насколько я поняла, каждому выдают группу номеров накладных, которые они могут задействовать, когда заканчиваются, получают из бухгалтерии новую порцию номеров.
Согласна с Ланушкой. Как все это организовать - решать руководству вашей фирмы. И новые правила тут не причем.
Editel
1) Risinājumi: viens no
1. Izmantot pavadzīmes.
2. Izdrukāt uz printera lapas ar piešķirtiem numuriem un sadalīt starp darbiniekiem.
3. Veikt modifikācijas esošā programmatūrā lai nodrošinātu izlietoto pavadzīmju numuru uzskaiti.
4. Iegādāties programmatūru, kurā ir iespējams veikt izlietoto pavadzīmju numuru uzskaiti.
2)Risinājums:
1. Ja uzņēmumā vairāki kurjeri tad ir nepieciešams norādīt mašīnas numurs un pārvadātāja vārds.
2. Ja pakalpojums tiek saņemts no ārpuses (kurjerpasts) tad tā ir viņu problēma.
3) Pavadzīme liecina par preces kustību, bet DAK par darījuma slēgšanu. Manuprāt, DAK netiek reģistrēts pavadzīmju reģistrā.
Vēl ir teksts, ka pavadzīmi drīkst neizrakstīt........
Attiecībā uz fiziskām personām.
Divas procedūras:
Piegāde/Pārvietošana
Pavadzīme vai ... pieļauju „Proforma invoice” ar iekšējo numerāciju, bet jebkurā gadījumā attiecīgi noformēta ( satur pilnu informāciju par darījuma personām un preci)
Samaksa
Attiecīgi čeks no stacionārā vai pārvietojamā kases aparāta, DAK.
Ko teiksiet par tādu viedokli?
Paldies, Bubuli! Beidzot viena sakarīga atbilde. Man jau ir arī savas domas, man vienkārši gribējās pārliecināties, ka es puslīdz pareizi domāju.
Par pavadzīmju numuriem - tieši par tehniskajiem risinājumiem arī gribēju zināt, kā citi darīs. Iespējams, ka programmetājs varēs iestrādāt programmā automātisko numurēšanos.
Par kurjeriem - tagad patiešām ir skaidrs.
Par DAK un Proforma invoice un pavadzīmju reģistru arī zinu, kā darīšu. Man vienkārši vajadzēja apstiprinājumu. Citādi es te vāros viena "savā sulā" un reizēm zūd pārliecība par sevi.
Vēlreiz paldies, Bubuli!
Editel
Ceru ka mūsu viedokļi sakrīt.
Во всём этом очень важно вот что. Фирма взяла 100 номеров, у неё имеются несколько структурных, на которых выписываются накладные. Означает ли это, что использование номеров должно быть последовательным, тогда у них должна быть общая база данных. Или можно выдать одному структурному вилку из 50 номеров и другому такую же. А автоматически будет присваиваться номер или вводиться вручную совершенно неважно.
На мой взгляд важна не только последовательность использования номеров но и дата выписки. Следовательно, если структурные подразделения разнесены по разным адресам то и приобретение накладных или присвоение номеров должно происходить на конкретное структурное подразделение по конкретоному адресу.
В случае когда оформление документов происходит по одному адресу несколькими работниками то необходимо исключить возможность возникновения несоответствия последовательности использования номеров и даты выписки. Это можно достигнуть организационными мероприятиями или
техническими решениями.
Те кто работал с PPR прекрасно знают, что не всегда удается соблюсти последовательность номеров в соответствии с датами выписки. Иногда дажеболее ранние номера переползают в следующий месяц. Криминала в жтом нет. Так и сномерами сейчас. Дали по группам номеров в разные подразделения. Как используют, так и используют. имхо
Kamēr VIDs atstrādās sistēmu un pats tiks skaidrībā par numuru secīgumu, mēs turpināsim izmantot PPR, jo 2006.gadā tas vēl ir atļauts. Zinu, ka daudzi mūsu piegādātāji arī turpinās strādāt ar PPR.
Закрыть
Краткое описание нарушения