nodokļu grāmatiņa
Man ir tāda situācija: ir jauns darba piedāvājums, bet vēl aizvien strādāju vecajā darba vietā. Jaunajā darba vietā nākamnedēļ jāiet slēgt līgums, jāņem līdzi visi dokumenti un es pieļauju arī ka nodokļu grāmatiņa to skaitā.Lieta tāda, ka nodokļu grāmatiņa glabājas vecajā darba vietā un es tur nevienam nevēlos pagaidām neko teikt par citiem darba meklējumiem (un atradumiem), kamēr nebūšu pārliecināta par to, ka jaunajā darba vietā palikšu ilgāk par pārbaudes laiku. Savukārt jaunajā darba vietā es nevēlos teikt, ka saglabāju sev tādu kā backup'u/atpakaļceļu, jo gadījumā, ja ar jauno darbu neiziet kā plānots un vecajā jau esmu iesniegusi atlūgumu, tad palieku pavisam tukšā. (to mēnesi, kad es varētu strādāt abos darbos, viņi viens otram netraucētu, jo ir uz pusslodzi)
tātad - vai man obligāti jāiet ar nodokļu grāmatiņu stājoties jaunajā darbā? Ja jā, tad kā lai es, atklāti nepasakot nevienam, ka strādāju vēl citā uzņēmumā, dabūju to grāmatiņu no priekšniecības? Vai nevar jaunajā darba vietā teikt ka grāmatiņa tiks atnesta pēc mēneša, kad beigsies saistības ar iepriekšējo darba vietu?
Jāsaka, man nav īpaši lielas pieredzes šajos jautājumus, tāpēc interesē, vai ir kāda izeja nestāstot nevienam par saviem plāniem šo situāciju atrisināt..
paldies jau iepriekš