Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Lūdzu palīdziet, kā grāmatot? К списку тем
Lūdzu palīdziet, kā grāmatot?
Uzņēmums nodibinājies 2006. gada martā, bet pirms tam viens no dibinātājiem apmaksāja dibināšanas izdevumus, vai tos arī iekļauj uzņēmuma izdevumos?
un kādi šajā gadījumā ir grāmatojumi?
Jau iepriekš pateicos!
Ответы (6)
Если можно, в след. раз в заглавии темы пишите что-то более конкретное. Спасибо!
Protams, ka dibināšanas izdevumi ir jaunā uzņēmuma izdevumi, jot ie saistīti ar dibināšanu.
Visus izdevumus variet grāmatot avansa atskaitē kā biroja, administrācijas un citus izdevumus.
D 7720 K 2380
D 7730 K 2380
un t.t.
Tikai PVN neatskaitiet.
Paldies Alora, bet kā pie tā 2380 nonāca nauda , ja uzņēmums vēl nav nodibinājies?
es tomēr beigās neliku, jo man dibināšanas līguma bija teikts, ka izd. sedz dibinātājs (fiz. pers.) taa summa nav tik liela lai deelj taas peec tam VID skaidrot kapeec un kaa.
Tai summai nav jābut izdotai tieši pirms izdevumiem. Jūs variet atmaksāt naudu arī pēc.
Vispirms Jūs grāmatojiet, kā direktors izterējis naudu dibināšanai, bet kad Jums kasē paradīsies nauda atmaksāsiet tos izdevumus.
Bet ari Avansa atskaiti Jū variet taisīt tad, kad Jums bū ērti. Variet izdot arī pirms naudu, un pēc tam gramatot izdevumus.
Pēc likuma Jūs variet droši grāmatot dokumentus pēc to datuma. Bet tikai ne pirms!!!
Закрыть
Краткое описание нарушения