INTRUM svarīgs jautājums !
Labrīt,vai kāds varētu palīdzēt lūdzu! situācija šada - uzņ.sadarbojas ar INTRUM. Atdevām viņiem vienu debitora parādu. Bet mēdz būt 2 gadījumi :
1. kad nauda galu galā bankā ienāk no paša debitora.
2. kad nauda ienāk no INTRUM.
Tātad pirmajā gadījumā viss skaidrs.dzēšās deb.parāds + saņemam no INTRUM rēķinu par pakalp. + PVN.
Bet šoreiz ir tā, ka nauda ienākusi no INTRUM. Kopējais deb.parāds bija Ls 1000, bankā ienāca Ls 950. Vēlāk atāca rēķins no INTRUM, kurā info šāds :
atgūtais parāds 1000 Ls, komisijas maksa X + PVN = Ls 50 (rēķina kopsumma)
Kad nauda ienāca bankā to grāmatoju tā it kā tā ienākusi no debitora, lai varu samazināt parādu, bet tagad sanāk, ka parāds jau faktiski dzēsts visi 1000 nevis 950 Ls. Un rēķins no INTRUM ir tikai informatīvs.... vai arī man nav taisnība? Respektīvi galīgi nesaprotu kur un kas un kā grāmatojams.... Ideja, ka deb.parādu vajag samazināt par 1000 Ls bet minēto INTRUM rēķinu apamksāt arī nevajag, jo viņi JAU mums ieskaitīja mazāk naudas par rēķina summu. Bet tajā pašā laikā ko ar PVN kas rēķinā? Atskaitīt arī vajag:(
vārdu sakot putra....
Help !
Paldies.