Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Apgādājamais un nodokļu pārrēķins К списку тем
Apgādājamais un nodokļu pārrēķins
Ja darbinieks šodien, 24.okt.aizietuz VID, kur viņa nodokļu grāmatiņā izdara ierakstu ar atpakaļejošu datumu par to, ka no 1.maijavairs nav apgādājamo - kā un ko man pārrēķināt (darba attiec.sākušās ar š.g.3.jūliju)?
Ответы (18)
Вам придется перерасчитать налоги и подать исправленные отчёты по налогам за весь период с 3 июля.
Ну отчеты исправлять не нужно!!!!! Потому как Вы подали отчеты о фактически удержанном ПНН, Вы эти суммы удержали и их в отчете показали.... Что ВЫ исправлять собрались???
Делаете перерасчет текущем месяцем, удерживаете больше ПНН и отражаете это в текущем отчете.
Вы не забывайте, что в отчете показываете ФАКТИЧЕСКИ удержанный налог, а не то, что как бы должны были бы удержать.
MK noteikumi Nr.793/26.09.2006
109. Piemērojot likuma 13.pantapirmās daļas 1.punktu darba devējs, pamatojoties uz fiziskās personas algas nodokļa grāmatiņā izdarītajiem ierakstiem par tiesību uz nodokļa atvieglojumu rašanos vai zušanu, veic taksācijas gada nodokļa pārrēķinu, ja nodokļa atvieglojums nav bijis piemērots par visu laiku no taksācijas gada sākuma līdz taksācijas gada beigām, par kuru personai ir bijušas uz to tiesības, vai ir bijis piemērots par ilgāku laiku, nekā personai ir bijušas uz to tiesības, un ietur papildus aprēķināto nodokli vai atmaksā par daudz ieturēto nodokli nākamajos taksācijas gada mēnešos pēc nodokļa grāmatiņā izdarīto ierakstu par tiesībām uz nodokļa atvieglojumiem aktualizēšanas
Drusku pakonsultējos, - man kāda pieredzes bagāta grāmatvede teica, ka lai piemēroju bez apgādājamā no oktobra, par iepriekšējo lai neko nepārrēķinu, jo VID pats it kā noskaidrošot attiecības ar šo cilvēku. Vai piekrītat?
Nē, un MK noteikumos 793 gaiši un skaidri rakstīts ka Jums vajag to izlabot. Galaiv Jums pat nocitēja punktu 109
Interesno, a esli obratnaja situacija, t.e. apgadatajs vpisan v nalogovuju zadnim chislom i poluchaetsja, chto nalogov mi pereplatili, v takom sluchae VID vmenjaet v objazannostj delatj pereraschet naloga ili ze fizicheskoe lico dolzno samo zapolnjatj godovuju deklaraciju i ukazivatj v nej pereplachennij nalog (kotorij gosudarstvo dolzno vernutj)?
Илончик а Вы прочитали 109 пункт? Перерасчет делается в любом случае, если иждивенца вписали, то бОльшую льготу применяете.
da, ishodja iz noteikumov konechno vse ponjatno, no vot kak eto na praktike....prosto hotelosj uznatj kak eto u drugih, v VID konsultaciji skazali, chto v takom sluchae ne objazatelno, rabotnik dolzen sam idti. vot i hotelosj uznatj - a kak drugie delajut...
Я пересчитываю, например в этом месяце применяю не одну льготу на иждивенца , а 5 (столько сколько просрочено)
А СГД консультация, пусть правила КМ почитают прежде чем такие консультации давать.
Конечно же,уважаемая Аmuil насчёт отчётов Вы правы ,только в том месяце,когда сделан перерасчёт.
Piekriitu tirm, kas saka, ka atskaites par iepr.per.navjaapartaisa. Labojumu par visiem iepr.meenesiemizdariet tekoshaja meenesii
Gribētos redzēt kā to pārrēķinu personīgajā kontā atspoguļot (un lai pēc kāda laika (75 gadiem)arī vēl kaut ko varētu saprast. Vai grāmatvedības programmā ( Tildē) to vispār ir iespējams atspoguļot?
Drusku pakonsultējos, - man kāda pieredzes bagāta grāmatvede teica, ka lai piemēroju bez apgādājamā no oktobra, par iepriekšējo lai neko nepārrēķinu, jo VID pats it kā noskaidrošot attiecības ar šo cilvēku. Vai piekrītat?
--------------------------
Может она имела ввиду прошлый год, тогда точто сами не можете удерживать.
В Тилде просто вводите необлагаемый минимум, какой вам надо и все.
Точно так же все отразится и в персональной карте
Закрыть
Краткое описание нарушения