Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Трудовое законодательство, трудовые отношения. Охрана труда
IIN no iepirktā meža no fiziskām personām К списку тем
6 сообщений на сайте
Ответы (5)
(10.03.2005. likuma redakcijā)
tas atkarīgs no tā, kā tieši tiek pārdots - vai tiek pārdots NEKUSTAMAIS īpašums (mežš) vai ciršanas tiesības!
Ja tiek pārdots nekustamais īpašums, kas fiz.personaiīpašumā bijis mazāk par 12 mēnešiem, tad "9.pants. Ar nodokli neapliekamo ienākumu veidi
1. Gada apliekamajā ienākumā netiek ietverti un ar nodokli netiek aplikti šādi ienākumu veidi:
19) ienākumi no sava īpašuma pārdošanas, izņemot ienākumu no:
c) tāda nekustamā īpašuma pārdošanas, kas ir bijis personas īpašumā mazāk par 12 mēnešiem,"
"55. Piemērojot likuma 9.pantapirmās daļas 19.punktu fiziskā persona, kura pārdod nekustamo īpašumu, kas bijis tās īpašumā mazāk par 12 mēnešiem, no minētā nekustamā īpašuma pārdošanas ienākuma maksā nodokli rezumējošā kārtībā, iesniedzot gada ienākumu deklarāciju. Apliekamo ienākumu no nekustamā īpašuma pārdošanas nosaka kā starpību starp pārdošanas cenu un tā iegādes vērtību. Noteikumi nr. 793"
Izdarīt likumā "Par iedzīvotāju ienākuma nodokli" (Latvijas Republikas Augstākās Padomes un Valdības Ziņotājs, 1993, 22./23.nr.; Latvijas Republikas Saeimas un Ministru Kabineta Ziņotājs, 1994, 2., 23.nr.; 1995, 8., 14.nr.; 1996, 9.nr.; 1997, 3., 21.nr.; 1998, 1.nr.; 1999, 24.nr.; 2000, 5.nr.; 2001, 1., 24.nr.; 2002, 6.nr.; 2003, 15.nr.; 2004, 2.nr.; 2005, 2., 8., 24.nr.; 2006, 14.nr.) šādus grozījumus:
1. Izteikt 9.pantapirmās daļas 19.punkta"b" apakšpunktu šādā redakcijā:
"b) fiziskās personas īpašumā esoša augoša meža pārdošanas izciršanai un tajā iegūto kokmateriālu pārdošanas, ja mežs ir bijis šīs personas īpašumā mazāk par 12 mēnešiem,".
Nekustamā īpašuma pārdošana būtu , ja pārdotu mežu kopā ar zemi.Betpunktā iet runa par tikai meža pārdošanu uz celma vai arī jau paša īpašnieka izstrādātiem kokmateriāliem( zeme paliek īpašnieka īpašumā).Tātad saprotu ka nākotnē ja nopirkts nekust. īpašums uz kura ir mežs un laika periodā kas ir mazāks par 12 mēnešiem pārdod vai nu ciršanas tiesības vai izstrādatos kokm. no ši meža būs jāietur pie ienākumu izmaksas IIN.
Tikai nav saprotams - tagad katru reizi pērkot ciršanas tiesības vai kokmateriālus no īpašnieka būs jāprasa apliecinājums cik ilgi zeme uz kuras ir šis mežs ir īpašniekā īpašumā.
Bet īsti nesapratu Cleo , kādas tad ir Jūsu domas no 1.novembrair jāietur IIN vai nav.
6 сообщений на сайте