Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Atliktā nodokļa aktīvs
Kurā ailītē bilancē likt ja atliktais nodoklis ar mīnus zīmi?
Ответы (9)
Jāieved bilancē jauns postenis - Atliktā nodokļa saistības parasti pie ilgtermiņa kreditoriem.
Jā bet man sanāk atliktais UIeN Debetā
ar (-) zīmi, tad sanāk ka jāliek Aktīva pusē Bilancē, jo pasīvā taču nevar likt ar mīnus zīmi
Nu paskatieties par tām zīmēm tā likās ar " - "tad saistības, ja " + " tad aktīvi.
man arī tā sākumā šķita, bet lasot diskusijas es sapatu, ka ja starpība starp PL atlikušo vērtību pēc finansu grāmatvedības un PL atlikušo vērtību pēc nolietojuma aprēķina nodokļu vajadzībām ir pozitīva, tad tās ir atliktā nodokļa saistības, bet ja starpība ir negatīva (ja Pl atlikusī vērtība pēc finansu grāmatvedības ir mazāka par PL atlikušo vērtību pēc 13.pantanolietojuma atskaitīšanas) tad tas ir atliktā nodokļa aktīvs.
Nu vairs nezinu, kā ir pareizi- kad tad ir aktīvs un kad saistības = kura vērtība no kuras jāatņem, lai konstatētu to.
с активом отложенного налога надо поступать осторожно, он показывается в балансе тогда, когда есть полная уверенность, что в будущем будет прибыль. По-моему, так обстоит дело.
Vai es varu likt pie citiem debitoriem kā -pārmaksātie nodokļi?
Gadījumos, kad kopējais atliktā nodokļa aprēķina rezultāts būtu atspoguļojams bilances aktīvā, to iekļauj finanšu pārskatā tikai tad, kad ir sagaidāms, ka būs pieejama ar nodokli apliekama peļņa, uz kuru varēs attiecināt atskaitāmās pagaidu starpības, kas veidojušas atliktā nodokļa aktīvu.
ja Jūs skaidri zināt, ka 2007.gadā sagaidāma peļņa, tad vispār jau VID ieteica izveidot Bilancē jaunu posteni Ilgtermiņa ieguldījumu grupā, bet kā domā citi nezinu.
Un nosauc posteni Atliktā nodokļa aktīvs
Закрыть
Краткое описание нарушения