Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Оформление бухгалтерских и товарных документов, устройства регистрации платежей. Документы, удостоверяющие сделки
аренда машины- отчет в ВИД К списку тем
Ответы (38)
Tātad, paziņojums par fiziskām personām veiktajām izmaksām, kas nav saistītas ar darba attiecībām un no kurām izmaksas brīdī jāietur nodoklis, jāaizpilda par katru mēnesi, kurā ir bijusi izmaksa, un līdz sekojošā mēneša 15.datumamtas jāiesniedz Valsts ieņēmumu dienestā. Arī gadījumā, ja likuma 17.pantadesmitajā daļā minētās izmaksas vienai fiziskajai personai tiek izmaksātas regulāri, t.i., katru mēnesi, paziņojums par šīm izmaksām ir iesniedzams par konkrēto mēnesi līdz nākamā mēneša 15.datumam Likums neparedz par šāda veida izmaksām iesniegt vienu paziņojumu par visu taksācijas gadā izmaksāto ienākumu kopsummu, kā tas, piemēram, ir noteikts likumā attiecībā uz fiziskās personas – darbinieka ienākumu, kas gūts no darba attiecībām (likuma 17.pantaseptītā daļa).
Atgādinām, ka par no iepriekš minētajām izmaksām ieturēto un budžetā ieskaitīto nodokli nodokļu maksātājam tāpat arī ir jāiesniedz pārskats par ieturēto nodokli no izmaksātā ienākuma (Ministru kabineta 2000.gada2.maija noteikumu Nr.166 “Noteikumi par iedzīvotāju ienākuma nodokļa pārskatiem un paziņojumiem” 6.pielikums) līdz izmaksas mēnesim sekojošā mēneša 15.datumam(likuma 29.pantapirmās daļas 6.punkts).
Atgādinām, ka saskaņā ar Latvijas administratīvo pārkāpumu kodeksa 1598.pantasesto daļu par informatīvās deklarācijas iesniegšanu, izņemot deklarāciju par skaidrā naudā veiktajiem darījumiem un informatīvo deklarāciju par uzkrājumu ienākumiem, pārkāpjot nodokļu normatīvajos aktos noteikto iesniegšanas termiņu, uzliek naudas sodu fiziskajām un juridiskajām personām desmit latu apmērā.
Tādējādi, lai izvairītos no soda sankcijām, Valsts ieņēmumu dienests aicina iesniegt paziņojumus par algas nodokli normatīvajos aktos noteiktajos termiņos un kārtībā.
Так что, не катит раз в году.
Вот всё, что Вам может предложить закон.
Par nereģistrēšanos nodokļu maksātāju reģistrā minēto reģistrēšanās kārtību reglamentējošajos normatīvajos aktos noteiktajos termiņos, par ziņu nesniegšanu, par nepareizu ziņu sniegšanu, kā arī par neizstāšanos no nodokļu maksātāju reģistra normatīvajos aktos paredzētajos gadījumos – uzliek naudas sodu no simt piecdesmit līdz divsimt piecdesmit latiem.