Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
vairumtirdzniecība
Jautājums tāds - firmas vadība brauc iepirkt preces uz Poliju (ar skaidru naudu kabatā). Polijā tā vairumtirdzniecība ir n-tās reizes vienkāršāka kā pie mums. Viņi var izrakstīt rēķinu, kurā PVN ir 0, un iedot lapeli, kurā apraksta, ka preci izvedīs no Polijas, bet nekādu CMR viņi neraksta. Kā tādu preču iegādi atspoguļot savā grāmatvedībā? Vai man jārēķina PVN pa deklarācijas abām pusēm (kā aprēķinātu un kā priekšnodokli)? Un ja vēl viņi tajā rēķinā ieraksta savu PVN 22%? Ko ar tādu darīt?
Ответы (11)
Если они указывают свой налог 22%, то значит считают, что неизвестно вывезут ли товар из Польши.
Вам нужна CMR, инвойс с PVN 0%, тогда проводите PVN по обоим сторонам (реверс): начисляете налог и ставите в предналог.
A ja viņi izrakstā rēķinu vai pavadzīmi bez PVN, tad es drīkstu iekļaut savos izdevumos (da kaut vai bez PVN reversa)? Man taču jāparāda, kur nauda palika un prece taču arī ir atvesta
Вам еще надо знать, является ли фирма-продавец PVN плательщиком, так как если не является, то PVN и, соответственно, реверса не будет.
Ir viņi PVN maksātāji. Bet ko reāli darīt, ja CMR nav, ir tikai rēķins ar PVN 0%?
Latviski? CMR nav obligāti viņiem jāraksta?
Jena, lai viņi neraksta to CMR.IedodietCMR līdzi saimniekam un lai šie uzliek zīmogu.Bet par to PVN , lai saimnieki vienojas, ka raksta 0%.Jo viņi var nezināt, ka Jūs esat PVN maksātāji un var nezināt vai preci izvedīs no valsts.Tasviss ir jāatrunā saimniekiem.IzdevumosJūs drīkstat summu iekļaut, tikai 22% gadījumā PVN nebūs ne priekšnodoklī un Jums būs jamaksā valstij no visas summas PVN.Tā, manuprāt.
ir taču CMR blankas veikalos, iedodiet paciņu līdzi, lai tikai paraxta un zīmogu uzliek, mājās nianses aizpildīsiet.
Ja es pareizi saprotu, tad, piemēram, rēķinā ir prece par 100 naudiņām, PVN 22%, t.i., 22 naudiņas, un es izdevumos drīkstu norakstīt 100? Vai tomēr visus 122 uz izdevumiem? Ja tikai 100, man taču būs starpība 22, jo naudas ta nebūs, tā arī būs iztērēta.
Milzīgs jums visiem paldies!

Es jau te līka esmu palikusi no visām to viņu rēķinu variācijām.
Закрыть
Краткое описание нарушения