Jūsu viedoklis ?
SITUĀCIJA. Tiek iepirktas dažādas sīkas lietas - vadi, kabeļi utml. lietas, kas tiek norakstītas izdevumos uzreiz - neievedot tās noliktavā. Pēc kāda laika klientiem tiek izrakstītas PPR par preci, kurās papildus tiek sakomplektēti statīvi, dažādi komplekti no šīm iepriekš iepirktajām detaļām. Noliktavas darbinieki tika apmācīti, ka jāizveido jauna nomenklatūra - KOMPLETS, piem, statīvs zem kura tad arī šie vadi utt. slēpjas. Bet protams, ka ja šīs detaļas nekad noliktavā nav ienākušas tās arī izrakstīt nav iespējams. Nav ne jausmas kā to realizēja iepriekšējie grāmatveži - norakstīja kaut ko nezin ko, bet tagad ir situācija, ka PPR nokontēt iespējams nav, ja vien šos statīvus nepārvēršu par papildus izmaksu vai pakalpojumu preču noliktavā, jo pakalpojums jau nekad neienāk noliktavā.Domāju vai izdomāju pareizi, ka tā var darīt. Jo, ja iepērkot šie izdevumi aiziet uzņ. izmaksas un izrakstot PPR klientam ieņēmumos tad jau pārkāpums nesanāk...
paldies