Mātes uzņēmums apmaksāja ofisa nomu. Kā mēs varam atmaksāt atpakaļ?
Labdien, cien. grāmatveži! Situācija ir tāda: mātes uzņēmums noformējā nomas līgumu no 2006.gadanovembra un maksāja par ofisa telpām līdz 2007.gadaaprīlim. Rēķini uz mātes uzņēmuma vārdu, apmaksa - no viņu bankas konta. Meitas uzņēmums tika registrēts 2006.gadadecembrī, no aprīļa sāka strādāt ofiss un no aprīļa nomas līgums un rēķini uz meitas uzņēmumu. Jautājums-kā var noformēt atmaksu no meitas uzņēmuma mātes uzņēmumam par to 2006.gadanovembri - 2007.gadamartu? Ir divi spriedumi:

1) uztaisīt vienosanās starp māti un meitu par atmaksu. Likt nomas maksu meitas uzņēmuma izdevumos.

2) tā darīt nedrīkst, jo attaisnojuma dokumentiem, uz kuru pamata var likt izdevumus izdevumos, jābūt uz meitas vārdu. Vai tiesām, rakstiskā vienosanas sādā situācijā nederēs par attaisnojuma dokumentu??? Palīdziet lūdzu ar padomu