Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Оформление бухгалтерских и товарных документов, устройства регистрации платежей. Документы, удостоверяющие сделки
darījuma apliecinošs dokuments К списку тем
20 сообщений на сайте
Ответы (9)
11. Likuma 11.pantsir papildināts ar divpadsmito daļu, kura nosaka, ka, ja maksātājam nerodas saimnieciskās darbības izdevumi vai tie ir nebūtiski, maksātājs, gūstot ienākumu no īpašuma (iznomājot vai izīrējot nekustamo īpašumu, nododot lietu tālāk apakšnomniekam vai apakšīrniekam, iznomājot kustamo mantu vai gūstot samaksu par dabas resursu izmantošanu vai izmantošanas aprobežojumiem), var nereģistrēties Valsts ieņēmumu dienestā kā saimnieciskās darbības veicējs. Šajā gadījumā maksātājs nav tiesīgs piemērot saimnieciskās darbības izdevumus un tajos iekļaut ar īpašuma uzturēšanu un pārvaldīšanu saistītos izdevumus, izņemot nekustamā īpašuma nodokļa maksājumus par attiecīgo nekustamo īpašumu.
Likuma 28.pantsir papildināts ar 8.punktu kas nosaka, ka maksātāja pienākums ir piecu darbdienu laikā no līguma noslēgšanas dienas, kā arī no līguma darbības izbeigšanās dienas informēt par to Valsts ieņēmumu dienesta teritoriālo iestādi, ja viņš saimnieciskās darbības ienākumu nosaka atbilstoši šā likuma 11.pantadivpadsmitajai daļai
7478 сообщений на сайте
20 сообщений на сайте
http://www.vid.gov.lv/dokumenti/tiesibu_akti/mk%20noteikumi/iein_nr.166_4.pielikums.doc
7478 сообщений на сайте
7478 сообщений на сайте
20 сообщений на сайте
Pamatojoties uz šo noteikumu 70.punkta„Nodokļu maksātāji nodokļu un citu maksājumu reģistrēšanai var nelietot kases aparātus, kases sistēmas, specializētās ierīces vai iekārtas šādos gadījumos: 70.1. darījumu apliecinot ar šo noteikumu 61.punktā minētajā kārtībā noformētu reģistrēto kvīti: 70.1.1. par mazumtirdzniecībā ārpus pastāvīgās darbības vietas (struktūrvienības) pārdotajām precēm un sniegtajiem pakalpojumiem, ja samaksa tiek saņemta preču pārdošanas vai pakalpojumu sniegšanas vietā;” drīkst nelietot EKA un izrakstīt īrniekiem VID teritoriālajā iestādē reģistrēto stingrās uzskaites kvīti vai kvīti ar VID reģistrētu kvīšu numuru: saskaņā ar VID metodiskajiem materiāliem par kvīšu un biļešu reģistrēšanas un pārskatu iesniegšanas kārtību Valsts ieņēmumu dienestā no 2007.gada1.jūlija nodokļu maksātājiem ir iespēja Valsts ieņēmumu dienesta teritoriālajā iestādē reģistrēt kvīšu numurus, lai nodokļu maksātāji kvītis varētu noformēt sev ērtā un piemērotā kvīšu tehniskās sagatavošanas veidā un formā.