Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Loģistikas speciālistiem К списку тем
Loģistikas speciālistiem
Jautājums -
ar kādu pavaddokumentu es no noliktavas varu izdot klientam preci,ja viņš to preci vēl finansiāli nepērk?
mums ir iekšējās kustības pavadzīmes, kuras numuru programma ģenerē pati.., tad vēl esam norādīti mēs kā piegādātāji(nosaukums/adrese) un arī uzņēmuma nosaukums/adrese tam, kuram piegādājam preci, kā arī piegādātās mantas nosaukums, daudzums. iet runa par auto + auto daļas.
kādus datus vēl ir nepieciešams norādīt šajā pavadzīmē? tagad domājam taisīt pārvietojuma pavadzīmes, bet ar VID numuru. it kā būtu jānorāda vēl arī preces vērtība?
problēmas sākas ar programmu, ja no noliktavas izdodu preci ar šo pārvietošanas pavadzīmi + VID numuru + vērtību, tad pēc tam, kad nepieciešams noformēt preces finansiālo pārdošanu, man tā prece noliktavā ir jādabūn atpakļ ar kredītrēķinu(izmantojot VID numuru).
kad prece ir noliktavā, tad varu rakstīt ārā preču pavadzīmi par pārdošanu, bet atkal ar citu VID numru..
vai savādāk to visu nevar noformē?
sanāk ļoti daudzi VID numuri kamēr mēs to preci pārdodam
:'(
Ответы (50)
Jautājums -
ar kādu pavaddokumentu es no noliktavas varu izdot klientam preci,ja viņš to preci vēl finansiāli nepērk?
-Juridiskai personai izniet preci no strukturvienibas jus varat tikai pec pavadzimes ar VID numuriem;
-Ja prece netiik izsniegta -prieksapmaksai-jus varat izrakstit rekiny;
-iekšejas parvietošanas pavadzīmes jus varat izmantot tikai starp sava uznemuma strukturvienibam;
Что значит finansiāli nepērk? Зачем тогда берет и что с этим делает?
līgumā atrunāts, ka klients par auto norēķināsies decembrī.
manta ir ienākusi pie mums noliktavā un nu gribam to klientam nogādāt; rēķinu rakstīsim tikai decembrī.
tad ar kādu dokumentu man klientam to auto no noliktavas izdot?
--
vai arī līgumā ir atrunāts, ka klients par auto samaksās mazliet vairāk, jo 2 mēnešus pirm pārdošanas viņam ļaujam to izmantot tā kā nomā uz demonstrējumiem; tātad rēķins būs tikai pēc 2 mēnešiem, bet auto man klientam ir jāizdod no noliktavas jau tagad.
Preces parasti pārvieto ar PPR.
-Ja prece netiik izsniegta -prieksapmaksai-jus varat izrakstit rekiny;
kas tas par rēķinu?
jā, bet PPR arī grāmatojas kā preču pārdošana?
bet tagad man nevajag preci pārdot, vajag tikai izsniegt.
pārdošu vēlāk.
Nu gan Jūs kaut ko "samurgojāt" - vispirms rakstāt, ka preci izsniedzat, tad pēkšņi vairs neizsniedzat.
Vispirms pati priekš sevis noskaidrojiet, ko Jūs vēlaties noskaidrot un uz kādu jautājumu vēlaties saņemt atbildi.
Priekšapmaksas rēķinu var saukt arī par avansa rēķinu. Tā ir atbilde uz Jūsu pēdējo jautājuma variantu.
Sviests!
Atvainojos, ka iesaistījos diskusijā! Clvēks laikam vēl nav pamodies.
Lauraine, может Вам лучше бухгалтера нанять?
no noliktavas izsniedzu preci - automāšinu;
vedu ar fūri klientam to preci.
bet klientam līgumā ir atrunāts, ka norēķināsies viņš par preci tikai pēc 2 vai pat vairākiem mēnešiem.
tātad, noliktavā man ir pieņemts auto X 1gb.
pie pārvietošanas ņemu VID numuru un rakstu pavadzīmi - prece X iziet no noliktavas. BET RĒĶINU VĒL NERAKSTU, JO APMAKSA NENOTIEK.
Pēctam, kad man vajag izrakstīt PPR, tā prece tak ir jādabūn atpakaļ noliktavā, jo X jau ir izgājis no noliktavas ārā to vedot pie klienta. tātad ar kredītrēķinu (VID numurs) ņemu preci it kā atpakaļ noliktavā un uzreiz rakstu ārā PPR noformējot pārdošanu.
Jūs taču noliktavās lietojiet grāmatvedības programmas.
tad jūs arī zinat, ka izdot var tikai tik, cik ir pieņemts.
tapēc arī sanāk tā stumdīšanās līdz pārdošanai..
vēlējos vienkārši padomu, kā to visu izdarīt vienkāršāk.
mēs veselas četras grāmatvedes te esam!
laikam nemācēju jums izstāstīt bēdu, bet paldies par to pašu.
Похоже вы с временной диаграммой запутались. Дата оплаты для реализации не имеет никакого значения. Хоть 10 лет можете деньги ждать, а можете их и не дождаться, реализация все равно будет в момент передачи товаров.
Для НДС сделка происходит когда товар поставлен. Поставка - это передача товаров чтобы получатель мог распоряжаться ими как собственными.
Так что нечего мудрить. У вас обычная продажа с отложенным платежом. Если кто-то от покупки потом откажется, тогда и оформите возврат.
labi, es jau neesmu nekāda finansiste, bet mums diemžēl te tā notiek.. vispirms aizvedam un pēc tam rakstam rēķinu kā tas ir atrunāts līgumā..
mums ir diezgan sarežģīta noliktavas programma.
bieži vien tehniku iznomājam uz vairākiem mēnešiem pirms tā tiek pārdota. tur arī rodas jautājums, kā atspoguļot to, ka prece nav noliktavā, bet ir pie klienta nomā.
jūs sakat lai es rakstu uzreiz PPR par mašīnu, bet klientam piemēram tā prece ir tikai nomā, viņš katru mēnesi mums maksā naudiņu par nomu. taisam rēķinu caur virsgrāmatu, lai noliktavā katru mēnesi kustība nenotiktu. tak katru mēnesi no noliktavas nevaru izrakstīt PPR jo mašīna 1 gabals - 1 liela prece iegādāta ar konkrētu vērtību. tāpēc mēs no noliktavas PPR nerakstam, bet tomēr kaut kādā veidā ir jāatspoguļo tas, ka auto atrodas pie klienta nevis pie mums.
Если машина в аренде, то все равно она должна оставаться у вас на балансе в составе основных средств. Если потом продаете, то продавайте ОС.
Если машина в финансовой аренде с правом выкупа, то и оформляйте ее как финансовую аренду.
А то у вас непонять что. Если нельзя понять что и нельзя отразить в учете, значит такой сделки не бывает в принципе. Сначала определитесь, что там у вас за договор, потом будете гадать как его граматать.
Да обычный договор с отложенным платежом. Мудрят с ПВНом, что б не платить. До первой проверки все эти схемы.
Может, вместо четырех бухгалтеров-не финансистов взять одного, но разбирающегося в бухгалтерии?
es domāju,ka forums ir domāts tādēļ,lai varētu uzdot neskaidrus jautājumus, nevis tādēļ, lai izteiktu vērtējumu cik mēs te gudri vai negudri..
kā noformēt grāmatvediski šos darījumus sapratu, paldies. protams, ka uzreiz ir vieglāk izrakstīt PPR un miers.
bet ir tādi gadījumi, ka tomēr PPR netiek izrakstīti, bet ir jāatspoguļo patiess inventarizācijas stāvoklis noliktavā. manta fiziski nav pie mums, manta ir pie klienta. bet finasniāli tā tāpat skaitās mūsu valdījumā līdz tiek nofermēta un izrakstīta PPR no noliktavas.
kā noformēt grāmatvediski šos darījumus sapratu
Если понимаете, чего ж спрашиваете?
Если это всего лишь отсрочка платежа, то накладную нужно выписывать сразу же. Если сначала сдаете в аренду, а лишь потом продаете, то выписывайте счета на аренду, а потом уже оформляйте продажу. А если и машины нет, и документов никаких на ее перемещение нет, то при первой же проверки готовьтесь к офигительным штрафам.
Кстати, в случае с финансовым лизингом накладную тоже нужно оформлять сразу же, со всеми вытекающими.
"manta fiziski nav pie mums, manta ir pie klienta" - перемещение материальных ценностей оформляется накладной.
"bet finasniāli tā tāpat skaitās mūsu valdījumā " - тогда получается, что эта вещь сдана в аренду? Или просто за нее ещё не заплатили?
tieši tā arī sanāk, ka mantas kustību atspoguļosim ar pavadzīmi(pārvietošanu no noliktavas pie klienta), bet bez maksājuma grafikiem utt.
man bija jautājums vai nevar to vienkāršot, viss ir saistīts ar inventarizācijas stāvokli noliktavā.
kad pienāks brīdis, kad mantu būs jāizraksta no noliktavas ar PPR ar viesiem apmaksas noteikumiem, nebūs jau ko izrakstīt, jo noliktavā būs 'nulle' mašīnas - tā tika klientam pārvietota ar pavadzīmi agrāk.
mēs darīsim tā - virtuāli paņemam mašīnu ar kredīt rēķinu atpakaļ, lai noliktavā veidojas 'viens'gabals preces un tad rakstam PPR ar visiem apmaksas noteikumiem utt.. diezgan pinķerīgi tas viss, jo tā jau tikai ir maza daļiņa no tā kas ir darāms noliktavā.
Закрыть
Краткое описание нарушения