Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Izdevumu uzskaite biedrībā К списку тем
Izdevumu uzskaite biedrībā
Labvakar cien. kolēģi!
Visu saprotu par grāmatvedības uzskaiti biedrībās. Nav saprotams kā var rīkoties gudrāk, lai uzskaite būtu patīkama acīm. Priekšnieks nepārtraukti nes čekus par dažādiem izdevumiem, bet naudas ta nav. Vai aizņēmums no biedriem būtu pareizi? Vai arī, ja biedri iegulda savu naudiņu, tad jau viņi nevarēs atgūt to atpakaļ?! Ja kāds mani sapratis, lūdzu izsakiet savas domas!

Pateicos jau laikus!
Ответы (6)
Biedrībās ir biedru nauda, ar kuru tad jāsedz un jāplāno savi izdevumi. Meklējiet ziedojumus!
tieši tā es arī saprotu, bet man neviens neprasa nauda ir vai ne... saprotu, ka uzskaite līdzīgi kā budžeta organizācijās, kad nauda ir, tad arī sadala uz kādiem izdevumiem tā ies... bet runa ir par to, ka šefs visu laiku nes čekus, un vēlas lai tie visi tiek atpsoguļoti izdevumos, bet kā????!!! Ja ienākumu nav? Varbūt tagad ir skadirāk kļuvis?
Taisiet avansa norēķinu, kad būs nauda atdosiet šefam naudiņu.
nu ta jau ari taisu :)) Bet man janodod parskats, lai pieteiktos sabiedriska labuma statusam, vai viniem neliksies tas aizdomigi??
Tā nauda jau nav ziedota sabiedriskam labumam, bet tikai aizdota
Lai biedrība varētu darboties - biedriem jāiemaksā biedru nauda. Tads nu tā - pēc loģikas.
Закрыть
Краткое описание нарушения