Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Lūdzu padomu!
Firma piegādā un uzstāda durvis, tad sanāk, ka ir jāizraksta nevis rēķins, kā to darīja iepriekš, bet PPR(jo ir prece un piegāde).
Mēs sagatavojam līgumu, līgumā ir teikts, ka jāiemaksā avanss 50% apmērā, pirms sāk preces izgatavošanu. Vai ir pareizi, ja es vispirms izrakstu avansa rēķinu par 50% atmaksu, tad kad ir prece piegādāta un uzstādīta, tad par pilnu summu izrakstu rēķinu? Uzreiz jau laikm nevar rakstīt PPR, tā nebūtu īsti pareizi? Lūdzu, kādus padomus, jo gribu sākt gadu pareizi, pirms tam, līdz ko noslēdza līgumu, klientam izrakstīja pakalpojuma rēķinu par pilnu summu. Kā būtu pareizi, lūdzu, gudrākie kolēģi palīdzat.
Ответы (5)
1. Avansa rēķins
2. izgatavojam durvis un uzstādam, izrakstot PPR par visu summu, kurā atzīmējam 50% avansu
3. galīgais norēķins saskaņā ar PPR vai papildus rēķinu
Kādēļ, Ambera, Jūs domājat, ka nevajag pavadzīmi, jo citi klienti jau iepriekš teica, ka viņiem vajagot PPR, nepietiek ar pakalpojuma rēķinu.
Vienkārši rēķinā ierakstat atsevišķi pakalpojuma cenu un materiālu cenu.
Ambera, Jums laikam bija taisnība, jo zvanīju uz VID, viņi teica, ka esot pakalpojums, jo pēc klientu pasūtījuma tiek izgatavota prece un uzstādīta.
Tad sanāk tā: noslēdzam līgumu, uzreiz izrakstam pakalpojuma rēķinu par pilnu summu?
Закрыть
Краткое описание нарушения