Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Оформление бухгалтерских и товарных документов, устройства регистрации платежей. Документы, удостоверяющие сделки
Attaisnotajos izdevumos - biroja mēbeles К списку тем
Litalita 20.01.2008 13:29
68 сообщений на сайте
68 сообщений на сайте
Ответы (19)
Jā, dzīvoklī, un izmantoju saimnieciskajā darbībā. Esmu fiziska persona, nav man atsevišķa biroja, mani rekvizīti ir vārds, uzvārds, personas kods un adrese.
Litalita 20.01.2008 13:43
68 сообщений на сайте
68 сообщений на сайте
3. Izdevumos, ja tie saistīti ar taksācijas gada ienākuma gūšanu no saimnieciskās darbības, tiek ieskaitīti:
1) izdevumi par iegādātām izejvielām, materiāliem, pusfabrikātiem, izstrādājumiem, par inventāru, kura vērtība nepārsniedz 100 latu, par precēm, kurināmo un enerģiju;
Visu 100% uzreiz uz izdevumiem pie iegādes.
1) izdevumi par iegādātām izejvielām, materiāliem, pusfabrikātiem, izstrādājumiem, par inventāru, kura vērtība nepārsniedz 100 latu, par precēm, kurināmo un enerģiju;
Visu 100% uzreiz uz izdevumiem pie iegādes.
un inventāram ?
Pamatlīdzekļu (piem.pārējie pamatlīdzekļi (kancelejas telpu un biroja iekārta) objekta pieņemšanai ekspluatācijā, pārvietošanai un izslēgšanai no pamatlīdzekļu sastāva jābūt pamatotai ar attaisnojuma dokumentu (aktu, nodošanas - pieņemšanas aktu, līgumu, rēķinu, pavadzīmi un tml.). Šiem attaisnojuma dokumentiem papildus citiem likumā “Par grāmatvedību” noteiktiem rekvizītiem ( iestādes nosaukums, dokumenta nosaukums un datums, darījuma apraksts un pamatojums, darījuma mērītāji- daudzums, summas ) jāsatur arī tādas ziņas kā pamatlīdzekļu objekta pilns nosaukums, uzskaites vērtība, rūpnīcas izgatavošanas modeļa numurs (sērija, kods). Pamatojoties uz pamatlīdzekļu saņemšanas dokumentu, katram pamatlīdzeklim piešķir attiecīgo inventāra numuru.
Pamatlīdzekļu (piem.pārējie pamatlīdzekļi (kancelejas telpu un biroja iekārta) objekta pieņemšanai ekspluatācijā, pārvietošanai un izslēgšanai no pamatlīdzekļu sastāva jābūt pamatotai ar attaisnojuma dokumentu (aktu, nodošanas - pieņemšanas aktu, līgumu, rēķinu, pavadzīmi un tml.). Šiem attaisnojuma dokumentiem papildus citiem likumā “Par grāmatvedību” noteiktiem rekvizītiem ( iestādes nosaukums, dokumenta nosaukums un datums, darījuma apraksts un pamatojums, darījuma mērītāji- daudzums, summas ) jāsatur arī tādas ziņas kā pamatlīdzekļu objekta pilns nosaukums, uzskaites vērtība, rūpnīcas izgatavošanas modeļa numurs (sērija, kods). Pamatojoties uz pamatlīdzekļu saņemšanas dokumentu, katram pamatlīdzeklim piešķir attiecīgo inventāra numuru.
Tatjana77 20.01.2008 14:24
7478 сообщений на сайте
7478 сообщений на сайте
Tatjana77, fiziskām personām ir kritērijs 100 Ls kas virs 100 ls tas PL , kas zem tas uzreiz uz izdevumiem un nav nekāds PL.
SIA tādi kritēriji nav.
SIA tādi kritēriji nav.
bet ja IU, zs vai zvejnieka saimniecībām, ik, t.i.
maksātājs, kas grāmatvedības uzskaiti kārto divkāršā ieraksta sistēmā ?
maksātājs, kas grāmatvedības uzskaiti kārto divkāršā ieraksta sistēmā ?
Tatjana77 20.01.2008 14:33
7478 сообщений на сайте
7478 сообщений на сайте
bet ir iin 11.5. pants.
1. Pamatlīdzekļu nolietojumu, nosakot apliekamo ienākumu, aprēķina par katru pamatlīdzekli atsevišķi saskaņā ar likuma "Par uzņēmumu ienākuma nodokli" 13.pantu ?
Ofisa plaukts 40 ls, ofisa krēsls 59 ls un ofisa galds 79 ls
piekrītu kā "fiziskām personām ir kritērijs 100 Ls kas virs 100 ls tas PL , kas zem tas uzreiz uz izdevumiem"
bet ir vai nav PL =biroja iekārta ?
1. Pamatlīdzekļu nolietojumu, nosakot apliekamo ienākumu, aprēķina par katru pamatlīdzekli atsevišķi saskaņā ar likuma "Par uzņēmumu ienākuma nodokli" 13.pantu ?
Ofisa plaukts 40 ls, ofisa krēsls 59 ls un ofisa galds 79 ls
piekrītu kā "fiziskām personām ir kritērijs 100 Ls kas virs 100 ls tas PL , kas zem tas uzreiz uz izdevumiem"
bet ir vai nav PL =biroja iekārta ?
Tatjana77 20.01.2008 16:11
7478 сообщений на сайте
7478 сообщений на сайте
:-О какая екарта???
ну не морочьте людям голову из-за ерунды, а?
ну не морочьте людям голову из-за ерунды, а?
090909 20.01.2008 17:43
3245 сообщений на сайте
3245 сообщений на сайте
тогда "zem 100 uzreiz uz izdevumiem un nav nekāds PL"
Tatjana77 20.01.2008 18:00
7478 сообщений на сайте
7478 сообщений на сайте
Ir tāda J.Zaicevasun O.Pravarnes"Uzņēmuma pamatlīdzekļu uzskaite"grāmata,kurā ir sekojošais: "To,kura lieta vai kaut kādu lietu grupa kļūs par pamatlīdzekļu uzskaites objektu,katrs uzņēmums nosaka patstāvīgi:
1)mēbeles kā atsevišķus objektus ņemt mazvērtīgo un ātri nolietojamo priekšmetu kategorijā.
2)mēbeles kā atsevišķus pamatlīdzekļu objektus ņemt uzskaitē( ja katra cena virs 100 latiem-tā man šķiet) vai
3) nokomplektēt jauktu pamatlīdzekļu objektu-"Mēbeles"un ņemt to uzskaitē kā komplektu.
1)mēbeles kā atsevišķus objektus ņemt mazvērtīgo un ātri nolietojamo priekšmetu kategorijā.
2)mēbeles kā atsevišķus pamatlīdzekļu objektus ņemt uzskaitē( ja katra cena virs 100 latiem-tā man šķiet) vai
3) nokomplektēt jauktu pamatlīdzekļu objektu-"Mēbeles"un ņemt to uzskaitē kā komplektu.
Vijasmuidrina 20.01.2008 18:28
138 сообщений на сайте
138 сообщений на сайте
Ilma,kā Jūs domajat,vai šeit nav iespējami divi varianti,ja ņem plauktu,galdu un krēslu katru kā atsevišķu objektu un noraksta šī gada izmaksās,vai arī veido komplektu "Biroja mēbeles"un amortizē.Kā tas ir IIN maksātājiem?
Vijasmuidrina 20.01.2008 18:56
138 сообщений на сайте
138 сообщений на сайте
Pēc manām domām izdevīgi ir ņemt katru atsevišķi un norakstīt uzreiz uz izmaksām jo uzskaitot to kā kompl. summa būs lielāka par 100,- Ls un tas būs PL nolietojumu norakstīt PL fiz.pers man liekas nevarēja 100% bet maksimāli 70%.
Es šīs mēbeles ņēmu katru uz sava čeka, tātad atsevišķi.
Litalita 21.01.2008 10:11
68 сообщений на сайте
68 сообщений на сайте
Tātad - pareizi sapratu - ja man katra mēbele ir uz sava čeka, esmu ielikusi 100 % attaisnotajos izdevumos - tad viss ok?
Litalita 21.01.2008 10:33
68 сообщений на сайте
68 сообщений на сайте
Es visas mēbeles uzskaitu kā MI un norakstu izmaksās 12 mēnešu laikā. Lai man un VIDam mierīgāks prāccc.:-)
Закрыть
Краткое описание нарушения
Закрыть