Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Оформление бухгалтерских и товарных документов, устройства регистрации платежей. Документы, удостоверяющие сделки
Dibinātāji и использование их транспорта для нужд фирмы К списку тем
Ответы (8)
zakljuchite s nimi patapinajuma ligums
499 сообщений на сайте
7478 сообщений на сайте
Ja maksātājam nerodas saimnieciskās darbības izdevumi vai tie ir nebūtiski, maksātājs, gūstot ienākumu no īpašuma (iznomājot vai izīrējot nekustamo īpašumu (arī pārdodot īres tiesības), nododot lietu tālāk apakšnomniekam vai apakšīrniekam, iznomājot kustamo mantu vai gūstot samaksu par dabas resursu izmantošanu vai izmantošanas aprobežojumiem), var nereģistrēties VID kā saimnieciskās darbības veicējs, bet saskaņā ar likuma 28.panta8.punktu viņam ir pienākums piecu darbdienu laikā no līguma noslēgšanas dienas, kā arī no līguma darbības izbeigšanās dienas informēt par to VID teritoriālo iestādi (likuma 11.pantadivpadsmitā daļa).
Tādējādi 15 procentu nodokļa likme ir maksājama no:
1) saimnieciskās darbības ienākuma, ja saimnieciskā darbība ir reģistrēta likumā noteiktajā kārtībā;
2) saimnieciskās darbības ienākuma, ja maksātājs likuma 11.pantadivpadsmitajā daļā noteiktajos gadījumos var nereģistrēties VID kā saimnieciskās darbības veicējs;
Ja maksātājs nav sniedzis informāciju par likuma 11.pantadivpadsmitās daļas piemērošanu vai nav reģistrējies kā saimnieciskās darbības veicējs VID teritoriālajā iestādē, izmaksājot ienākumu saskaņā ar likuma 17.pantadesmitās daļas 7.punktu izmaksātājam ir jāietur nodoklis pēc 25 procentu likmes.
7478 сообщений на сайте
10004 сообщения на сайте
ст.2120. Nomas vai īres maksai jābūt patiesai atlīdzībai par lietas lietošanu, un tādēļ to nedrīkst nolikt tikai izskata pēc. Darījums, kas noslēgts pretēji šim noteikumam, ar nolūku apiet likumu vai pievilt trešo personu, nav spēkā; bet ja darījuma nolūks ir parādīt labvēlību šķietamam nomniekam vai īrniekam, tad tas atzīstams par dāvinājumu.