Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Оформление бухгалтерских и товарных документов, устройства регистрации платежей. Документы, удостоверяющие сделки
Xoz.dejatelnostj fizi4eskogo lica К списку тем
Ответы (21)
Устный ответ,звонила сегодня:
- износ ОС;
- оплата аренды авансом,например за год вперед
45 сообщений на сайте
3245 сообщений на сайте
"Пришил", сдала декларацию за прошлый год.:-D
45 сообщений на сайте
45 сообщений на сайте
29. Ja izdevumi tiek uzskaitīti gadam vai citam laikposmam, mēneša ienākumu aprēķināšanai izmanto attiecīgi proporcionālo izdevumu daļu:
Kopējā izdevumu summa /
Mēneša izdevumi = Mēnešu skaits, par kuriem aprēķināti izdevumi
+26. Pašnodarbinātais veic obligātās iemaksas par to pārskata ceturksni, kurā vismaz vienu mēnesi ienākumi ir sasnieguši vienu divpadsmito daļu no Ministru kabineta noteiktā obligāto iemaksu objekta minimālā apmēra pašnodarbinātajam. Nodokļu maksātājs 15 dienu laikā veic obligātās iemaksas par tiem pārskata ceturkšņa mēnešiem, kuros ienākumi ir sasnieguši Ls 150 mēnesī (noteikumu 21.punkts).
например приход 300 - расход 10= доход 290,00,
то от 150 расчитываем соц.налог
а если для получения прихода/дохода используе основное средство и по правилам расчитаем износ в конце такс. года напр. на 1700 лат (141,67 лат), то по формуле имеем право учитывать как расходы "Mēneša izdevumi"
или иначе расчёт 300-10-141,67=148,33, т.е. нет 150 для расчёта соц. налога ?
7478 сообщений на сайте
для авто со спец оборудование 100%
70% с докуметами
...saimnieciskās darbības izdevumos var iekļaut tikai 70% no aprēķinātā nolietojuma gadījumā, ja ir izstrādāti detalizēti maršruti (atšķirībā no ekspluatācijas izmaksām, kur var iekļaut pilnu summu, kas aprēķināta, izmantojot proporciju), tad jāaprēķina, vai nolietojums, kas aprēķināts saskaņā ar pielietoto proporciju, nepārsniegs 70% normu.
50%
Īpašas normas ir arī izdevumos iekļaujamā vieglā automobiļa (izņemot vieglo automobili ar speciālo aprīkojumu) ekspluatācijas izmaksu un nolietojuma apmēram. Auto ekspluatācijas izmaksas izdevumos ietver proporcionāli saimnieciskās darbības vajadzībām nobraukto kilometru skaitam, pamatojoties uz detalizēti izstrādātiem maršrutiem. Ja nav atbilstoši noformētu attaisnojuma dokumentu, izdevumos ietver ne vairāk par 50 procentiem no faktiskajām izmaksām. Savukārt, aprēķinot automobiļa vērtības nolietojumu, izdevumos ietver aprēķināto nolietojumu proporcionāli saimnieciskās darbības vajadzībām nobraukto kilometru skaitam, bet ne vairāk par 70 procentiem.
7478 сообщений на сайте
16. Likuma 11.5panta otrā daļa nosaka, ka gadījumos, ja maksātājam piederošie pamatlīdzekļi saimnieciskajā darbībā tiek izmantoti daļēji, to vērtības nolietojumu nodokļa aprēķināšanas vajadzībām aprēķina proporcionāli attiecīgā pamatlīdzekļa izmantošanai saimnieciskajā darbībā. Šādi aprēķināto nolietojumu maksātājs iekļauj saimnieciskās darbības izdevumos tikai tad, ja proporciju var objektīvi noteikt un tā tiek dokumentāri pamatota. Ja minēto proporciju nevar objektīvi noteikt un tā netiek dokumentāri pamatota, maksātājs saimnieciskās darbības izdevumos iekļauj 50 procentus no aprēķinātā pamatlīdzekļa nolietojuma.
Piemērs. Fiziskā persona saimnieciskās darbības veikšanai izmanto datoru. Dators saimnieciskajā darbībā tiek izmantots daļēji, proporciju pamatlīdzekļa izmantošanai saimnieciskajā darbībā objektīvi nevar noteikt. Pamatojoties uz likuma 11.5panta otro daļu, maksātājs saimnieciskās darbības izdevumos iekļauj 50 procentus no aprēķinātā datora nolietojuma.
7478 сообщений на сайте
Это что-то новое в определении износа.