Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Komandītsabiedrības grāmatvedība К списку тем
Komandītsabiedrības grāmatvedība
Gribēju noskaidrot, kā pareizāk jāveic uzskaite tieši komandītsabiedrības grāmatvedībā (3 firmas apvienojušās kā komandīti, lai būtu lielāks apgrozījums un varētu labāk piedalīties konkursos).... Tie konkursi jau vēl nav vinnēti, bet izdevumi jau ir - bankas komisijas, direktora alga@ nodokļi... Dibināšanas līgumā ir atrunāta ieņēmumu proporcija un tas nozīmē,ka arī izdevumus katra firma ņemtu šādā proporcijā....
Bet tagad jautājums - man katru mēnesi jāsavelk izdevumi un katrai firmai mēneša beigās jāpiestāda rēķins atbilstoši šai proporcijai? Ja rēķini tiek piestādīti, man šī summa ir jāapliek ar PVN kā komandītsabiedrības ieņēmumi (sabiedrība ir PVN maksātāja) vai kā?
Gaidu un izskatīšu jebkurus ierosinājumus, jo nezinu kur meklēt informāciju kā to ir darījuši citi:-(
Ответы (7)
Prakses laikam nekādas lielās nav.
Paldies Dievam, man nācās nodibināt šādu mistrojumu, bet no grāmatvedības uzskaites gan atkratījos.
Pēc manām domām, un arī VIDā man tā skaidroja, jākārto grāmatvedības uzskaite tāpat kā jebkurai komercsabiedrībai - pilnīgi atsevišķi, neatkarīgi no tiem, kas tajā ir apvienojušies.
Gada beigās (vai arī izbeidzot darbību) dalīs peļņu proporcionāli ieguldījumiem, kam jābūt obligāti paredzētam Dibināšanas līgumā.
Ja tagad kāds no dibinātājiem dod fiziski naudu šim jaunajam veidojumam, tad tas ir vai nu ieguldījums (ja atbilst Dibināšanas līgumam) vai arī aizdevums.
Ļoti interesanta pieredze. Par komandītsabiedrībām biju lasījusi tikai Komerclikumā, bet dzīvē nebija tādas prakses. Paldies,Aivar007-tagad būs kautkāds priekštats
Ja Jūs zinātu, kā man gāja ar piereģistrēšanu UR - ar ceturto!!! reizi.
Paši viņi tur nezina, kas un kā.
Pa visu LV laikam tikai pāris vai vairāk šādu mistrojumu ir, tāpēc arī VIDā ilgi domāja, pirms atbildēja.
Žēl, ka neviens nesniedz nekādu konstruktīvu informāciju.... Man tā tiešām noderētu...:-(
Pēc manām domām, un arī VIDā man tā skaidroja, jākārto grāmatvedības uzskaite tāpat kā jebkurai komercsabiedrībai - pilnīgi atsevišķi, neatkarīgi no tiem, kas tajā ir apvienojušies.
Gada beigās (vai arī izbeidzot darbību) dalīs peļņu proporcionāli ieguldījumiem, kam jābūt obligāti paredzētam Dibināšanas līgumā.
Ja tagad kāds no dibinātājiem dod fiziski naudu šim jaunajam veidojumam, tad tas ir vai nu ieguldījums (ja atbilst Dibināšanas līgumam) vai arī aizdevums.
Vai tad tā nav konstruktīva informācija? Ja gribiet konstruktīvāku variet vēl paši piezvanīt uz VID. Kā redzams ši forma ir ļooti reta.
Arī es nesaprotu, kādu vēl konstrukciju Jūs gribējāt.
Grāmatvedība kā jau grāmatvedība.
Dibinātājiem nekādi rēķini nav "jāpiestāda".
Ja vien ir kvalitatīvs Dibināšanas līgums, tajā arī var atrast daudzas atbildes.
Подниму старую тему.
3 firmas apvienojušās kā komandīti, lai būtu lielāks apgrozījums un varētu labāk piedalīties konkursos
========
В данном случае получается что, если объединяются три фирмы, то оборот командитного общества будет равняться сумме оборотов всех трех? Возник такой же вопрос , а я что-то совсем тупой сегодня.
Не могу понять. Может ткнете куданить почитать (что-то в гугле совсем скудно с командитами).
Закрыть
Краткое описание нарушения