Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Rīkojuma saturs
Vai vienam konkrētam darbiniekam rīkojumā par pieņemšanu darbā var būt arī citi punkti, piemēram,- par algas noteikšanu, par algas izmaksas datumu,par pārbaudes laiku?
Vai tomēr katram punktam vajag savu rīkojumu ?
Ответы (14)
Зачем это в рикоюмсе писать. Это все должно быть в трудовом договоре. Для каждого работника трудовой договор может быть индивидуальным.
nu da, dogavor est, no razve Rikojums nenada?stranna kakto.Janaprimer pishu valdes seedes protokolleemums,dogovor i riikojums.
Зачем такие сложности.
Если валда у вас с совместным представительством, то заседать надо. Если представительство раздельное, то можно и без собрания принять.
Рикоюмс, если хочется, пишется обычно для прочих служб, которые должны предпринять определенные действия по поводу появления нового работника: непосредственный начальник - предоставить рабочее место и выдать рабочее задание, охрана - выписать пропуск, кладовщик - выдать спецодежду и пр.
sovmestnoe-po etamu i est Valdes seedes protokols.
Nu spasiba balshoe,a to mne rikojumsi uzhe va snah javlajutsa ; ))))))
Nevajadzētu jaukt grāmatvedību ar lietvedību un personāldarbu.
Katrs no nosauktajiem dokumnetiem atbilst saviem kritērijiem: darba līgums -personāldokuments (to slēdz vadība ar darbinieku, tas nevienam citam, arī grāmatvedim, nav jālasa!), rīkojums - lietvedības dokuments, uz kura pamatra grāmatvedis veic aplgas aprēķinus.
MVVNACFDV.
Rīkojumā jāieraksta viss tas, kas nepieciešams grāmatvedim - vārds uzvārds, personas kods, amats, alga, ir/nav nodokļu grāmatiņa (kaut gan šis ir gaumes jautājums). Protams, grāmatvedim jāzina arī deklarētā dzīves vieta un bankas konta numurs. Bet to parasti rīkojumā neraksta.
Bankas kontam man ir speciāla veidlapa, ko lūdzam aizpildīt. Dzīves vietu pierakstām kaut kur... pēc tam personīgajā kontā.
un ja ņem vērā, ka lielākā daļā mazo un vidējo uzņēmumu grāmatvedis, lietvedis un personāldaļa ir vienā personā, tad ir diezgan smieklīgi, ka grāmatvedis sagatavo (parasti mazajos uzņēmumos) gan darba līgumu, gan rīkojumu it kā no vadītāja vārda sev, gan iekārto personas lietu par pieņemto darbinieku.
Viss iepriekš aprakstītais ļoti skaisti strādā lielākos uzņēmumos, kur ir gan sekretāre, gan personāldaļa, gan grāmatvedis kā atsevišķas struktūras, bet mazajos nu komiski...
Cleo
Nekā komiska. Rīkojumi paliek vēsturei. Un tie ir nepieciešami, neskatoties uz to, kas tos sagatavo.
Tāda nu ir tā mūsu dzīvīte - bez bumažki ti bukaška, a s bumažkoi - čelovek.
Cleo, jums ir pilnīga taisnība. Rakstu visu pati saviem mazuļiem.Nekā cita jau neatliek. Reizēm tā piegriežas....taču, ja gribu kārtību...Tāpēc esmu sataisījusi kompī sev dažādas dokumentu formas visiem dzīves gadījumiem- mainu tikaI VāRDUS UN FIRMU NOSAUKUMUS.;-)
da kādai vēsturei.... ja pensijas vecumu visu laiku par gadiņu palielinās un palielinās, tad mēs to vēsturi nepiedzīvosim, kad tas rīkojums pēkšņi būs vajadzīgs un vēl jau nav teikts, ka tā sabiedrība, likvidējoties nodos visus dokumentus arhīvā, ir dzirdēts par pēkšņiem "ugunsgrēkiem", kuros sadeg visi dokumenti...
Andaz
Bet ja es esmu viss vienā personā, kāda tam nozīme?Ja nu vienīgi pēc kāda laika izdomā paņemt grāmatvedi, tad jā.
Bet tā loti ērti vienā lielā mapē, kartinas un mapes beigās iesniegumi, līgumi un attiecīgie rīkojumi .
Redziet, arī personāla lietvedību mācās tāpat kā grāmatvedību. Arī tur ir jāievēro zināmi principi.
Ja grāmatvedībā mēs "lecam uz ecēšām" par visādām nepareizībām, tad nezin kāpēc lietvedību un personāla lietvedību "ķap-ļap" un gatavs!
Katram darbiniekam mēdz iekārtot personīgo kontu (mapīti vai lielā mapē atdalot ar atdalītāju), kurā glabājas visa informācija par darbinieku - darba līgums, visi rīkojumi, iesniegumi, personīgie konti un soc.kartespa gadiem...
Tie ir personas sensitīvie dati, kas jāglabā atbilstoši - lai neviena persona nevar piekļūt izņemot atbildīgā persona. Un vēl jāglabā tā, lai dati tiktu saglabāti visu glabāšanas laiku (tātad vismaz 75 gadi), tātad - ugunsdrošā skapī un uz laba papīra uzdrukātam tā, lai dati neizbalētu.
Tā nav mana izdoma. Izlasiet visus likumdošanas aktus par dokumentu noformēšanu, glabāšanu, arhivēšanu, nodošanu arhīvam..
Un nekāda attaisnošanās nav spēkā - viens, divi, seši vai sešpadsmit kārto grāmatvedību, lietvedību vai vēl tur ko!
Andaz,-lūk to es saprotu, laba un pārliecinoša atbilde.
Paldies, visu cieņu Jums.
Закрыть
Краткое описание нарушения