Pamatlīdzekļa iegāde
Jau iepriekš atvainojos par muļķīgo jautājumu, un lūdzu nenosodītSituācija: Internetā tiek pasūtīta datortehnika par 500.00 Ls (Preces cena 423.73 Ls, PVN - 76.27 Ls).
Pa e-pastu tiek saņemts rēķins apmaksai. Rēķins tiek apmaksāts. Pēc tam firma piegādā preci ar diviem pavadzīmju eksemplāriem.
Uz rēķina (kas saņemts pa e-pastu) tiek veikti grāmatojumi: Debetā Pamatlīdzekļu izveidošana (1240) / kredītā Norēķini ar piegādātājiem (5310) / 423.73 Ls, un attiecīgi Debetā PVN (5721) / kredītā atkal Norēķini ar piegādātājiem (5310) / 76.27 Ls.
Veicot apmaksu internetbankā, tiek veikti grāmatojumi: Debetā 5310 / kredītā Banka 2620 / 500.00 Ls.
Kad tiek saņemta prece ar divām pavadzīmēm, uz vienas no tām tiek veikts grāmatojums: Debetā Pamatlīdzekļi, biroja tehnika (1221) / kredītā Pamatlīdzekļu izveidošana (1240) / 423.73 Ls.
Jautājums:
1) Kas jādara ar otro pavadzīmes eksemplāru? Vai uz tā jāraksta tas pats grāmatojums?
2) Apmaksātais Rēķins tiek likts pie Bankas, viens pavadzīmes eksemplārs tiek pievienots pamatlīdzekļa kartītei, bet kur jāliek tas otrais eksemplārs?
Lūdzu padalieties, kā Jūs dariet savos uzņēmumos.
Paldiiiiiiiiiiiies!