Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Оформление бухгалтерских и товарных документов, устройства регистрации платежей. Документы, удостоверяющие сделки
Внутренняя накладная К списку тем
Irishka26 29.04.2004 16:21
нет сообщений на сайте
нет сообщений на сайте
Ответы (3)
Это Ваше внутреннее дело (руководителя) - определить порядок движения, учета, количества... чтобы любому проверяющему было понятно где началось, кудо пошло, кто отвечает за заполнение, хранение...
ну а как бы вы посоветовали, наверное 1 экз.у отправителя, 2 у получателя, 3 в бухгалтерии?
Irishka26 29.04.2004 16:57
нет сообщений на сайте
нет сообщений на сайте
Vairumtirdzniecības un mazumtirdzniecības organizēšanas kārtība (MK Nr.312)
45. Preču iekšējo pārvietošanu uzņēmumā (uzņēmējsabiedrībā) vairumtirdzniecībā un mazumtirdzniecībā noformē ar iekšējo attaisnojuma dokumentu — pavadzīmi (turpmāk — attaisnojuma dokuments), ja attiecīgajos normatīvajos aktos nav noteikta cita kārtība.
46. Preču iekšējās pārvietošanas attaisnojuma dokuments ir uzņēmuma (uzņēmējsabiedrības) iekšējās uzskaites dokuments (pavadzīme).
47. Uzņēmuma (uzņēmējsabiedrības) vadītājs apstiprina:
47.1. preču iekšējās pārvietošanas attaisnojuma dokumentu uzskaites kārtību uzņēmumā (uzņēmējsabiedrībā);
47.2. personu, kura veic preču iekšējās pārvietošanas attaisnojuma dokumentu vienoto uzskaiti uzņēmumā (uzņēmējsabiedrībā);
47.3. personas, kuras atsevišķās uzņēmuma (uzņēmējsabiedrības) struktūrvienībās un preču atrašanās vietās ir atbildīgas par preču iekšējās pārvietošanas attaisnojuma dokumentu noformēšanu un tajos sniegtās informācijas pareizību.
48. Preču iekšējās pārvietošanas attaisnojuma dokumentu noformē visos gadījumos, ja preces pārvieto:
48.1. no vienas uzņēmuma (uzņēmējsabiedrības) struktūrvienības uz citu (ja struktūrvienības nav patstāvīgas juridiskas personas);
48.2. no vienas preču atrašanās vietas uz citu, kurās saskaņā ar normatīvajiem aktiem un tajos noteiktajā kārtībā jāveic saņemto un izsniegto preču uzskaite vai saņemto preču pavaddokumentu reģistrācija.
49. Preču iekšējās pārvietošanas attaisnojuma dokumentā norāda šādus rekvizītus:
49.1. uzņēmuma (uzņēmējsabiedrības) nosaukumu, juridisko adresi, reģistrācijas numuru Uzņēmumu reģistrā un nodokļu maksātāja kodu;
49.2. preču pārvietošanas adreses (no kurienes un uz kurieni pārvieto);
49.3. preču pārvietošanas (attaisnojuma) dokumenta noformēšanas datumu;
49.4. preču nosaukumu;
49.5. preču uzskaites (naturālo) mērvienību;
49.6. preču daudzumu naturālajās vienībās;
49.7. preces cenu;
49.8. kopējo summu;
49.9. par preču iekšējās pārvietošanas attaisnojuma dokumenta noformēšanu un informācijas pareizību atbildīgās personas parakstu un tā atšifrējumu.
50. Pārvietotās preces vairumtirdzniecībā un mazumtirdzniecībā reģistrē attiecīgi šo noteikumu 40., 41., 42. un 43.punktā noteiktajā kārtībā.
45. Preču iekšējo pārvietošanu uzņēmumā (uzņēmējsabiedrībā) vairumtirdzniecībā un mazumtirdzniecībā noformē ar iekšējo attaisnojuma dokumentu — pavadzīmi (turpmāk — attaisnojuma dokuments), ja attiecīgajos normatīvajos aktos nav noteikta cita kārtība.
46. Preču iekšējās pārvietošanas attaisnojuma dokuments ir uzņēmuma (uzņēmējsabiedrības) iekšējās uzskaites dokuments (pavadzīme).
47. Uzņēmuma (uzņēmējsabiedrības) vadītājs apstiprina:
47.1. preču iekšējās pārvietošanas attaisnojuma dokumentu uzskaites kārtību uzņēmumā (uzņēmējsabiedrībā);
47.2. personu, kura veic preču iekšējās pārvietošanas attaisnojuma dokumentu vienoto uzskaiti uzņēmumā (uzņēmējsabiedrībā);
47.3. personas, kuras atsevišķās uzņēmuma (uzņēmējsabiedrības) struktūrvienībās un preču atrašanās vietās ir atbildīgas par preču iekšējās pārvietošanas attaisnojuma dokumentu noformēšanu un tajos sniegtās informācijas pareizību.
48. Preču iekšējās pārvietošanas attaisnojuma dokumentu noformē visos gadījumos, ja preces pārvieto:
48.1. no vienas uzņēmuma (uzņēmējsabiedrības) struktūrvienības uz citu (ja struktūrvienības nav patstāvīgas juridiskas personas);
48.2. no vienas preču atrašanās vietas uz citu, kurās saskaņā ar normatīvajiem aktiem un tajos noteiktajā kārtībā jāveic saņemto un izsniegto preču uzskaite vai saņemto preču pavaddokumentu reģistrācija.
49. Preču iekšējās pārvietošanas attaisnojuma dokumentā norāda šādus rekvizītus:
49.1. uzņēmuma (uzņēmējsabiedrības) nosaukumu, juridisko adresi, reģistrācijas numuru Uzņēmumu reģistrā un nodokļu maksātāja kodu;
49.2. preču pārvietošanas adreses (no kurienes un uz kurieni pārvieto);
49.3. preču pārvietošanas (attaisnojuma) dokumenta noformēšanas datumu;
49.4. preču nosaukumu;
49.5. preču uzskaites (naturālo) mērvienību;
49.6. preču daudzumu naturālajās vienībās;
49.7. preces cenu;
49.8. kopējo summu;
49.9. par preču iekšējās pārvietošanas attaisnojuma dokumenta noformēšanu un informācijas pareizību atbildīgās personas parakstu un tā atšifrējumu.
50. Pārvietotās preces vairumtirdzniecībā un mazumtirdzniecībā reģistrē attiecīgi šo noteikumu 40., 41., 42. un 43.punktā noteiktajā kārtībā.
Закрыть
Краткое описание нарушения
Закрыть