Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
PPR datums
klients samaxāja 100% avansu maijā, jūnijā uzstādīja preci un izrakstīja pavadzīmi. bet klientu menedžeris ar visām pavadzīmēm nedaudz aizdzērās uz pāris mēnešiem un neiedeva parakstīt pavadzīmes. tagad klients nepieņem pavadzīmes ar jūniju un prasa pārrakstīt ar jūliju, jo esot nodevis pusgada bilanci(valsts iestāde).
bet man arī nav pamata anulēt pavadzīmi un tā vienkārši pārrakstīt ar jūliju.
Ответы (6)
Vai klients nevar vienkārši parakstīt pavadzīmi ar jūlija datumu?
viņi apgalvo, ka nevar. bet es neredzu būtisku starpību - viss taču notiek finansu gada ietvaros. nauda tikpat samaksāta 1 pusgadā.
Bet, ja viņi parakstīsies par preču pieņemšanu ar jūlija datumu, tad arī pusgada bilanci nevajadzēs labot.
Nosūti ierakstītā vēstulē, lai pieņem ar to datumu, kurš būs redzams uz ierakstītās vēstules.
klients jau arī nav vainīgs, ka menedžeris aizdzērās.
Meitenes! Vai jūs atrakušas?! Iedeva preci - UZREIZ iedod arī pavadzīmes! Vai tad MK noteikumi jums neko vairs nenozīmē?
Neiedevāt uzreiz pz, tad nu tagad rakstiet vien ar jūliju!
Закрыть
Краткое описание нарушения