dažādi jautājumi
iepriekš atvainojos, pirmo reizi saskaroties ir radūšas grūtības un man nepieciešams padoms dažos jautājumos:1) vai veicot norēķinus ar uzņēmuma karti par pirkumiem ir jātaisa avansa norēķins vai iegrāmato D pirkumi un K norēķinu karte?
2) vai pārskaitot D/A darbieniekam uz kontu ir nepieciešams sagatavot MU, kuru pārskaitījumu apstiprina bankā vai pietiek ar veikto pārskaitījumu un grāmatvedības izziņu? Ja gadījumā ir nepieciešami MU, tad varbūt tie arī nepieciešami par pārskaitītajiem nodokļiem???
3)kā labāk rīkoties ( kā nokontēt) ja uzņēmums uz gada beigām avansa norēķina personai palicis parādā. T.i konts 2380 palicis ar mīnus zīmi??
4) kā tur īsti bija par savstarpējiem salīdzināšanas aktiem? vai ar visiem partneriem no kā kaut kas iegādāts jātaisa šie akti???
5) un vēl pēdējais jautājums: kas nepieciešams ja uzņēmumam nekāda īpašā darbība nav bijusi kā rezultātā PVN pārmaksa radusies. Kā to atprasīt?
vēlreiz ļoti atvainojos...