Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Оформление бухгалтерских и товарных документов, устройства регистрации платежей. Документы, удостоверяющие сделки
atkal PVN К списку тем
284 сообщения на сайте
Ответы (4)
Atbildot uz Jūsu jautājumu, sniedzam sekojošu informāciju.
Likuma "Par pievienotās vērtības nodokli" 8.pantapirmā daļa nosaka, ka preču piegāde ir notikusi, ja preces nosūtītas vai atlīdzība par preču piegādi saņemta pirms preču nosūtīšanas.
Saskaņā ar grozījumu likumā "Par pievienotās vērtības nodokli" pārejas noteikumu 55.punktu ja preču piegāde vai pakalpojuma sniegšana saskaņā ar likuma 8.pantapirmo vai otro daļu ir notikusi līdz 2008.gada31.decembrim, bet nodokļa rēķins līdz 2008.gada31.decembrim vēl nav izrakstīts, šim darījumam jāpiemēro attiecīgo nodokļa likmi, kas šādai preču piegādei vai pakalpojumam bija piemērojama līdz 2008.gada31.decembrim.
Tādējādi, ja avanss par preci ir saņemts 2008.gadadecembrī pilnā apmērā, tad izrakstot pavadzīmi, jānorāda PVN 18% likme.
Vēstulei ir informatīvs raksturs. Visi nodokļu normatīvie akti atrodami VID mājas lapā: www.vid.gov.lv.
нет сообщений на сайте
Valsts ieņēmumu dienesta Rīgas reģionālās iestādes ХХХ priekšpilsētas nodaļa atbilstoši savai kompetencei ir izskatījusi Jūsu vēstuli un izsaka šādu viedokli.
Ja avanss saskaņā ar nodokļa rēķinu tiek saņemts 100 % apmērā 2008.gadadecembrī , tad tas ir jāiekļauj decembra mēneša pievienotās vērtības nodokļa deklarācijā un līdz 15.janvārim jāpārskaita budžetā, ja pēc deklarācijas izveidojas maksājamā summa budžetā.
Tātad tikai uz šo preci, par kuru jau decembrī ir saņemts avanss izrakstot stingrās uzskaites preču pavadzīmi ir jā norāda 18 % likmi. Šajā pavadzīme ir jānorāda īpaša atzīme, ka prece tiek nosūtīta saskaņā ar 2008.gadakonkrētā decembra datumā saņemto avansu.
Ar cieņu
нет сообщений на сайте
А ЕСЛИ 50 НА 50 ????
Буду писать накладную с разными ставками...

ar PVN18% apliek summa
PVN18%
ar PVN 21% apliek summa
PVN21%
Так, наверное...
2014 сообщений на сайте