Grāmatvedība interneta veikalam
Labdien!

Vēlos papildus parastajam veikalam atvērt nelielu interneta veikalu un cenšos izprast kā būtu pareizi kārtot grāmatvedību. Esmu izmantojusi vgk meklētāju un pēc atrastās informācijas izstrādājusi shēmu pēc kādas varētu darboties. Lūdzu pieredzējušo grāmatvežu viedokli, vai esmu visu pareizi sapratusi un vai neesmu kaut ko palaidusi garām.

1. Klients veic pasūtījumu e veikalā

2. Izrakstu rēķinu, sūtu elektroniski, vienojamies par to, ka rēķins ir derīgs bez paraksta

3. Klients, pamatojoties uz elektronisko rēķinu uzņēmuma bankas kontā ieskaita naudu

4. Eju uz pastu ar paku, sūtījumam klāt pievienoju PPR ar savu parakstu un zīmogu

5. Pasts pretī izsniedz veidlapu par piegādi

Grāmatvedībai

1. Izrakstu PPR ar VID piešķirtajiem nr , klāt pievienoju Latvijas pasta veidlapu par preces piegādi

2. Uz pavadzīmes izdaru atzīmi, ka preču pirkums veikts, piegādājot pircējam preces pēc pasūtījuma

( MK noteikumi 312

35. Tirgotājs, kurš piegādā pircējam preces pēc pasūtījuma:

35.1. atzīmē uz darījumu apliecinošā dokumenta, ka preču pirkums veikts, piegādājot pircējam preces pēc pasūtījuma; )

Ja pareizi sapratu tad, šādā gadījumā ,pavadzīmēm vajadzētu būt derīgām arī bez klienta paraksta. Vai tiešām tā ir?

3. Viens PPR eksemplārs paliek veikalā no kurienes tika izsniegta prece, to reģistrēju pavadzīmju žurnālā.

Otrs PPR eksemplārs grāmatvedībai.

Trešais klientam.

PVN atskaitei izmantoju PPR

Ieņēmumus saimieciskās darbības žurnālā pamatoju ar bankas konta izdruku

Ja piegādā pats izraksta pavadzīmi, un saņemot naudu no klienta izsniedz stingrās uzskaites kvīti

P.S. Grāmatvedība tiek kārtota vienkāršā ieraksta sistēmā