Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Налоги и пошлины
PVN deklarācija К списку тем
101 сообщение на сайте
Ответы (12)
Vai arī VID tad pats nāks un orasīs ?LOL
101 сообщение на сайте
101 сообщение на сайте
Вот сдесь про это всё написано
101 сообщение на сайте
... bet ir vēl tāda lieta, ka viena preču pārdošana tika veikta nevis ar pavadzīmi, bet ar rēķinu. Kā ar šo rĪkoties?
-----------------------------------------------------------
No brīvas gribas koriģēt PVN par šo darījumu.
нет сообщений на сайте
Atprasīt pārmaksāto PVN ir atļauts par jebkuru pārskata periodu, un tam nav nekāda tieša sakara ar to, bija ieņēmumi vai nebija.
Protams, VID interesēsies, kas tas par uzņēmumu, kuram ir tikai izdevumi, bet nav ieņēmumu.
Kā tagad parādīt deklarācijā to, ka, blasotoes uz tekošā mēneša ieņēmumiem, vajadzētu atprasīt iepriekš uzkrāto?
===========================
Deklarācijā pašā apakšā norāda tikai atprasāmo summu, taču vēlreiz saku - tai nav nekāda sakara ar ieņēmumiem.
Ieņēmumu summas jānorāda attiecīgās deklarācijas rindās - 41, 42 utt.
Manuprāt, Jums ir nepietiekama izpratne par PVN likuma būtību, kā arī par deklarāciju kā tādu. To nevar šeit forumā iemācīties, jākonsultējas ar speciālistu, lai to saprastu.
............................................
Tas nozīmē, ka šis darījums nav jāliek deklarācijā vai jāliek pie neapliekamajiem?
101 сообщение на сайте
нет сообщений на сайте
нет сообщений на сайте
Kad izlasīsiet manis norādītos normatīvos aktus, varbūt sapratīsiet arī to, ko nozīmē "neapliekams darījums". Pašlaik Jūs minat mīklas, kas grāmatvedim godu nedara.