Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Разные неклассифицированные вопросы
Ar saimn. darb. nesaist. izd. К списку тем
Melody 08.12.2009 11:19
79 сообщений на сайте
79 сообщений на сайте
Ответы (10)
2.4. Pirms veidot jaunu tēmu, ieteicams ar meklēšanas palīdzību pārbaudīt, vai tā nav apspriesta jau iepriekš. Vispār tādas jaunas tēmas izveidošana, kura atkārto jau esošo, nav aizliegta, tomēr tās autoram nevajadzētu būt pārsteigtam, ja viņam palūgs atbildes saņemšanai izmantot meklēšanu.
Paldies!
Melody 08.12.2009 11:53
79 сообщений на сайте
79 сообщений на сайте
Pēc manām domān tie ir reprezentācijas izdevumi, kas domāti uzņēmuma tēla "spodrināšanai".
Swift 08.12.2009 13:03
146 сообщений на сайте
146 сообщений на сайте
Reprezentācijas izdevumi ir uzņēmuma izdevumi tā prestiža veidošanai un uzturēšanai sabiedrībā pieņemto standartu līmenī (Likuma "Par uzņēmumu ienākuma nodokli" 6. pants, 1. punkta 5. apakšpunkts).
Prestižs – sekmīgas darbības, pozitīva devuma, sasniegumu, popularitātes radīts augsts novērtējums, sabiedrības atzinība un cieņa, ko nosaka sabiedrības attīstības pakāpe, vērtīborientācija, piederība noteiktam sabiedrības slānim.
Prestižs – sekmīgas darbības, pozitīva devuma, sasniegumu, popularitātes radīts augsts novērtējums, sabiedrības atzinība un cieņa, ko nosaka sabiedrības attīstības pakāpe, vērtīborientācija, piederība noteiktam sabiedrības slānim.
Uz reprezentācijas izdevumiem, atbilstoši likumam "Par uzņēmumu ienākuma nodokli", drīkst attiecināt izdevumus uzņēmuma prestiža veidošanai un uzturēšanai sabiedrībā pieņemto standartu līmenī. Uz reprezentācijas izdevumiem ir attiecināmi, pirmkārt, izdevumi par reprezentācijas priekšmetiem. Šiem priekšmetiem ir jāietver komercsabiedrības preču zīme, logo vai cita raksturīga informācija. Tos izplata tieši nesaistīti ar preču vai pakalpojumu ietvaros veiktajām reklāmas kampaņām un reklamējamo preci, lai popularizētu konkrēto komercsabiedrību un tās preču zīmi. Populārākie reprezentācijas izdevumi – izdevumi par pildspalvu, lietussargu, krūzīšu u.c. oriģinālu priekšmetu ar logo izgatavošanu. Tāpat uz reprezentācijas izdevumiem jāattiecina izdevumi par publisku konferenču, pieņemšanu un maltīšu rīkošanu, ja šādas konferences rīkotas ar mērķi prezentēt uzņēmuma produkciju vai pakalpojumus. Šajos izdevumos ieskaita izmaksas telpu īrei, dalībnieku uzņemšanai, ēdināšanai, izklaidei u.c. Reprezentatīvs raksturs ir arī sadarbības partneru un viesu pieņemšanām un kopīgām maltītēm.
Reprezentācijas izdevumu norakstīšanai nepieciešams noteikt attaisnojuma dokumentu kopumu. Pirmais dokuments ir vadības rīkojums, nākamais – akts par reprezentatīvo materiālu izlietojumu.
.......
Reprezentācijas izdevumu norakstīšanai nepieciešams noteikt attaisnojuma dokumentu kopumu. Pirmais dokuments ir vadības rīkojums, nākamais – akts par reprezentatīvo materiālu izlietojumu.
.......
Закрыть
Краткое описание нарушения
Закрыть